Marekblog

Marekblog

Harcosok klubja

2009. február 08. - Alt Gr

Kezdem azt hinni, hogy Magyarországon nem lehet kulturáltan szórakozni. Nem, mert elég pár kötekedő tróger, részeg punk, brutális biztonsági őr (Simon Tibi! Simon Tibi!), neadjiste’ egy-két balhét kereső cigány, aztán máris előkerülnek a bökők, viperák és egyebek, és hamar tragédia lehet a vége. Az ember már 211 centivel sem érezheti magát biztonságban. Dávid ezúttal legyőzte Góliátot.

Schimán szíven szúrták a román válogatott és az MKB-Veszprém beállósát, Marian Cozmát. Meg még Pesicset és Sesumot is megsebesítették. Még szerencse, hogy ők súlyos sérülésekkel megúszták a dolgot. Komolyan mondom, nem térek magamhoz. Merre volt a biztonsági személyzet? Vagy ha a diszkó előtt pankrációzik uszkve 30 ember az már nem az ő hatáskörük? Amúgy meg, ha egy ilyen szép szál gyereket, mint ez a Cozma, ennyivel el lehet intézni, akkor én a magam 180 centijével és 75 kilójával mi a faszt csináljak? Ne menjek ki az utcára? Ne menjek szórakozóhelyre? Ne menjek ki otthonról, mert minden egyes hely potenciális dögkút?! Tényleg bárhol bárkit hidegvérrel ki lehet végezni Magyarországon?

De nem kell a szomszédba mennünk az ilyenekért. Elég, ha megnézzük, hogy a Bridge előtt, a Kálóczy téren Győrben eddig hány embert késeltek és/vagy vertek meg. Aki szombaton megy a Bridge-be, az előtte jobban teszi, ha megbánja bűneit és elbúcsúzik a családjától, mert könnyen lehet, hogy ott marad. Lehet, hogy apró félreértés, vagy véletlenül ráfröccsent a vodkanarancsod az egyik kétajtószekrény ingére, vagy csak szimplán irritálónak tartják a fejedet és úgy döntenek (mondjuk hárman, hogy fair play legyen), hogy kicsit átrendezik az arcod.

Na jó, egyedül valószínűleg senki sem megy szórakozni, de hamar meglehet a balhé. Nem is kell ehhez belemenni a győri vagy éppen a pesti éjszakába, múltkor a vasútállomáson vertek össze egy gyereket, csak úgy, poénból. Valahol olvastam, hogy van egy új divat: megpicsáznak egyedül sétáló embereket az utcán, vagy mondjuk az iskolában, felveszik mobilra, felrakják netre, és akkor az menő. Nyilván valaki lefogja az illetőt, a másik meg üti, úgy az igazán frankó a mulatság.

Emellett egyre-másra hallja az ember, hogy az iskolában is brutális verekedések vannak. Emlékszünk még arra, hogy egy bokszoló gyereket agyonvertek a cigány osztálytársai, mert ki akarták provokálni, hogy üssön vissza, és akkor vége a karrierjének? Vagy amikor egy nyolcéves lány khm... elsődleges nemi jellegébe két tizenkét éves (!) ribanc felnyomta a WC-pumpának a nyelét? De még egyre másra lehetne sorolni az ilyen borzasztó sztorikat, amik szerintem jóval túlmutatnak a gyermeki csínytevésen és egymás ugratásán. Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nálunk általánosban az volt a legdurvább incidens, amikor évfolyamtársamat bezárták a lányöltözőbe egy szál alsógatyában. Megalázó volt, meg lelki sérüléseket is biztos okozott, de ma már mindenki röhög rajta. Persze, mindenhol vannak ifjú maffiózók, akik fiatal koruk ellenére benne vannak az éjszakai életben, bicskával eszik a hamburgert és gond nélkül lekurvaanyázzák a tanárt, de régebben azért idáig nem fajultak el a dolgok. (Ha egyébként a tizenéves lányoknál a fentebb említett hüvelytágítási metódus még az ártatlan vicc kategóriába esik, akkor én kérek elnézést.)

Visszatérve szegény Cozmára, nagyon sajnálom szerencsétlent. A vb után összeveszett a román vezetőséggel, a magyar válogatottba akart igazolni, állampolgárságért folyamodott. Most már nem lesz magyar válogatott soha, ahogy a Veszprém is egyik kulcsjátékosától kénytelen búcsút venni. Külön fájdalom, hogy ilyen fiatalon (26 éves volt!) kellett elveszíteni egy ilyen remek adottságú sportembert. Nem bírom feldolgozni.

Mit lehet tehát tenni? Azon kívül, hogy magunk mellé kísérőnek fogadjuk Chuck Norrist, és tankkal megyünk át éjjel a Moszkva téren, nem sok mindent. Az önvédelmi tanfolyam, sokkoló, vagy éppen gázspray mit sem ér. Ugyan a halottat már nem lehet feltámasztani, ennek ellenére szerintem a gyilkost (gyilkosokat?) fel kellene lógatni az első fára. Javaslom, hogy állítsuk vissza a halálbüntetést. A gyilkosság zsoldja a halál, nem ejtünk foglyokat. Szemet szemért, ugye. Aztán mindenki meggondolná ötször, hogy belemártja-e valakibe a bökőt vagy sem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martons.blog.hu/api/trackback/id/tr87929780

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.02.08. 16:40:01

Tömegoszlatásra 3,2 milliárd, közbiztonságra 2 milliárd Durvulnak a magyar hétköznapok: 20-30-an támadnak lapátokkal rendőrökre Hevesen. Vér folyik Veszprémben, válogatott sportolót késelnek halálra. Életveszélyes állapotban kerül kórházba egy férfi,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parttalan 2009.02.08. 17:30:22

Azt honnan is tudják a jól értesült olvtársak, hogy az elkövetők egytől-egyig cigány származásúak?

kamasuka 2009.02.08. 17:31:04

Feleségem egyik jóismerőse mozgássérült. A csajt éjjel, miközben hazafelé tartott kirabolták (kés a torokhoz, közben büdös lehellet, béna kurvázás, hasonlók), majd meg is rugdosták egy "viszonylag" SEM lepukkant helyen, már nem tudom rózsásan látni a helyzetet, és nem hinném, hogy ez nem megy majd át valamibe. Mindezzel az a baj, hogy ez is Gyurcsányéknak lesz jó, ők jönnek ki majd jól belőle (rájuk szavaznak a cigányok pl), míg a másik fél a többire, ami pont 4.99%al lesz kevesebb, mint az MSZPre leadott voksok.

rockjano 2009.02.08. 17:31:17

Szánalmas ez a sok barom aki itt halálbüntetést kér. Miért csak ennyit, nyilvános akasztást...halálrakorbácsolást fôtéren, had repdessenek a húscafatkák, esetleg kerékbetörést mint a középkorban jó mulatság volt az is.

Csak kötelezôvé kéne tenni hogy azok hajtsák végre akik itt errôl leveleznek. Nézzük meg van-e bátorság bennük hozzá, elég debilek-e?

Gyerekek már nem itt tartunk értsétek meg.

Aki megöl valakit annak halál...aki kettôt ôl annak két halál??? És aki ezret ôl annak mit??? Hol a határ, ez itt nem Irán bassza meg.

Aki meg nagy társadalmi kataklizmától tart az is marhaság, nagyon kevesen akarják ezt igazán nállunk.

HencegőLajos 2009.02.08. 17:32:38

@Fedor: Általánosítás? "A ne lopj magyar!" osztrák feliratok miatt szégyenérzetem volt. Ha egy népet megbélyegeznek, akkor be kell bizonyítani, hogy a sztereotípia nem igaz rá. Nem a megbélyegzőt kell meghurcolni. "A ne lopj magyar" felirat annak idején nagyon is illet a helyzethez. Rengeteg magyar lopott.

kamasuka 2009.02.08. 17:32:56

@kamasuka: Ja, és cigány volt az illető, ráadásul kb. 15 éves ...

Árpád a Király 2009.02.08. 17:33:25


Koszos cigány disznók voltak.

Keressük meg őket és karóba kell húzni mindet!!!

beton_ 2009.02.08. 17:33:39

@Fedor: Én, mint magyar nem az általánosító osztrákokat ítélem el, hanem a tolvaj magyarokat. Őket érzem felelősnek a helyzetért. Mutass egy olyan cigányvezetőt aki ugyanezt teszi!

KiNG 2009.02.08. 17:34:08

Egyszerűen hihetetlen.
És a média elhallgatja, hogy cigányok voltak az elkövetők.

Hány embernek kell még meghalnia, csak mert a tetű banda ott fönn nem képes elismerni, hogy a cigány irtja a magyart, és nem tesz emiatt intézkedéseket ellene?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 17:35:24

@beton_: "z a baj, hogy amíg a gyereketket otthonról nem össztönzik, nem lesz semmi változás."

Na látod, ezen kéne változtatni! Valahogy ösztönözni kéne a szülőket. De a Magyar Gárda-féle megoldások szerinted alkalmasak erre?

boj (törölt) 2009.02.08. 17:35:52

@parttalan: "Azt honnan is tudják a jól értesült olvtársak, hogy az elkövetők egytől-egyig cigány származásúak?"

Külföldi portálok (lásd sport.ro), szemtanúk vallomásai (lásd cikk kisalfold.hu-n), hazai hirportálok.

Lehet, hogy tévedünk. De a 'Minden magyar fasiszta!' mosztkvatéris szeánszhoz képest még ekkor is konszolidáltak és jófejek lennénk...

ctrl 2009.02.08. 17:35:53

Gilthanas

Nem a politikai elit felelőssége az ,hogy nem helyén kezeli a roma kérdést?
Az nem lehet megoldás ,hogy homokba dugjuk a fejünket és kiabáljuk ,hogy nincs cigánybűnözés miközben a tapasztalatok ennek ellenkezőjét bizonyítják.
Egy időben én is ijesztőnek találtam a radiakalizáció ütemét, de mára be kellett látnom ,hogy sajnos a fentről gerjesztett folyamatnak ez a törvényszerű következménye.
Ez nem a 30-as évekbeli bűnbak keresésnek felel meg, hogy na nézzük csak, hát a zsidók felelősek mindenért.Itt sajnos vidéken megmondhatja akárki ,hogy kik ütöttek agyon kit, kit raboltak ki,kihez törtek be és vajon kik követték el a bűncselekményeket?
Nem kell itt bűnbak, látja mindenki mi folyik, a rendőrség tehetetlen(azzá teszik), a bíróságokról és ügyészségekről nem is beszélve.

ellenszenvesfigura 2009.02.08. 17:36:50

Jajajaj, szerintem pedig a késelők igazából náczifasisztarasszista provokátorok voltak! Hihetelen, mire nem képesek, hogy a becsületes roma állampogárt ilyen helyzetbe hozzák! Ezek után hogy menjenek szegények szórakozni?? Az egymást gyilkoló aljas sápadtarcúak mindent rájuk fognak fogni! Követelem az áldozatok családjának felelősségre vonását, kártérítést a rossz hírbe hozott gyanúsítottak családjának!
Szégyelljétek magatokat mind!

Demetriosz 2009.02.08. 17:39:01

@rockjano: Sőt senki se akar társadalmi kataklizmát, mégis a mostani események alapján lesz...

Gondolta volna valaki mondjuk 10 éve, hogy itt fogunk tartani? Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy ez nem büntetőjogi vagy büntetés-végrehajtási probléma elsősorban. Ez egy komplett társadalmi probléma, amelyre az oktatás, a foglalkoztatáspolitika, és a szociális rendszer teljes megreformálása adhat választ hosszabb távon. Addig meg egy erős rendőrség.

Rousboy 2009.02.08. 17:40:29

@igor.h: Nem voltam ott. De a Patrióta télleg egy kultúrált, jó hely, soha nem láttam én se balhét, nem olyan társaság jár oda. Veszprém eleve nem sok cigány lakossal büszkélkedik, ez egy nagyon jó tulajdonsága. (volt)
Remélem minél több hülye retekarcú köcsög elolvassa ezt a cikket, akik kételkednek abban, hogy buckalakók követték el ezt a mocskos, aljas tettet.

beton_ 2009.02.08. 17:42:21

@Fedor: Erre tényleg nem jó a Magyar gárda. Ez a cigány szervezetek dolga lenne, de azok inkább csak rasszistáznak, nem a megoldásokat keresik.

Spéter46 2009.02.08. 17:44:59

@ctrl: Csatlakozva hozzátok én is érzem egyszer túl leszünk a gazdasági bajokon, talán még az országnak is normális vezetése lesz, a cigánykérdés a lényeg. Az ország katasztrófáját fogja okozni, ha tétlenül nézzük, hogy szerveződik és hogyan növekszik illetve hogyan lesz egyre meghatározóbb a cigányok bűnözése!!!!

Alt Gr 2009.02.08. 17:46:15

Szerintem a halálbüntetéssel csak annyi a gáz, hogy ha működne az intézménye, akkor például Kaiser Ede már halott lenne - (valószínűleg) ártatlanul. :S

Zoli a séf 2009.02.08. 17:46:17

Fedor!
Igen is van cigány bűnözés! Ezt nem én mondom, hanem a miskolci cigány vajda!!!
De, ha viszont nincs cigány bűnözés, (mert a cigány is ugyan olyan ember mint más), akkor az sem számít, hogy szegény Cozma román volt-e, vagy határon túli magyar. Igenis kell a halálbüntetés. Ez a sok hülye jogvédő hozta az országra ezt a sok szart.

Alt Gr 2009.02.08. 17:47:23

U.i.: Igaz ő sem egy matyóhímzés, de akkor is.

Gilthanas 2009.02.08. 17:50:24

@ctrl:

egy szóval sem mondtam, hogy nem a politikai elit felelőssége, csakhogy kinek a felelőssége a politikai elitet ellenőrizni, hanem azoké, akik megszavazták őket, s ez nincsen meg. helyette megoldáspótlékokat, egyszerűbb és rövidtávom látványosabb alternatívákat keres az ember, s talál is. a legegyszerűbb valakit utálni azért is, amit talán nem is ő tett. nem írtam azt, hogy olyan a helyzet, hanem hogy kezd olyanná válni, mint a harmincas években volt. még nem olyan, és a mi felelősségünk, hogy megállítsuk.
nem megoldás, hogy hagyjuk, hogy minden menjen a maga útján, hanem cselekedni kell, de a cselekvés alatt nem azt értem, hogy kukát borogatni, autókat égetni kell, hanem valódi, civil szerveződéseket, amik ellenőrzik a végrehajtó hatalmat, mert sajnos a másik két hatalmi ág ezt nem teszi.
csak ismételni tudom magam, sok kisebbség hasonló helyzetben, mint a cigányok, nagyon hasonló viselkedésmintát követnek: pl. törökök a németeknél, kurdok, baszkok, írek Észak-Írországban (ez utóbbiak terrorszervezeteket is létrehoztak). ha mi is akarunk egy saját terrorszervezetet, akkor csak hajrá, szervezzünk pogromokat, a helyzet nem lesz jobb. a változás, ami kell ide, az nem fog egyik napról a másikra történni, lesz visszaesés, erőszak, de ha nem tesszük meg, ha nem mutatunk toleranciát, akkor a másik oldal miért tenné? talán ők nincsenek kitéve a skinheadek támadásainak? vagy amit nem lehet észrevenni, de jelen van, a folyamatos megkülönböztetésnek? erre nem ellenérv, hogy ők is ugyanezt teszik... ha valóban európaibbak vagyunk mint ők, akkor nekünk kéne nyitnunk...de erre sok esélyt nem látok, mégis meg kell próbálni

agár 2009.02.08. 17:51:02

Tudna valaki olyan programot írni, amivel a kilincs orrúakat, meg helytartóikat, a libsiket ki lehetne moderálni?

Rousboy 2009.02.08. 17:53:53

Teljesen nyílvánvaló hogy ezek a tetvek követték el.
Nem értem, hogy Magyarországon miért nem jelenhet meg egyetlen ilyen cikk se?
Utálom a kuruc.info, meg hasonló szélsőjobbos uszító szar lapokat, de sajnos most azt tekintem hiteles hírforrásnak, a liberális nézeteimmel.
Egyetlen magyar hírportál nincs, aki nem ennek a tetvedék árnyékkormánynak a bérence? Mitől félnek, polgárháborútól? Addig kellene meglépni ezt a dolgot, amíg van esélyünk ezek ellen az embernek nem nevezhető élősködők ellen.

Bobby Baccala 2009.02.08. 17:54:08

@Fedor:

elmész te a picsába...az összes kibaszott jogvédővel együtt.

abban egyetértünk hogy itt nem cigánykérdés van hanem jogvédőkérdés...azóta ilyen bátrak ezek a tetvek.

kpityu2 2009.02.08. 17:54:11

Hogy jön ide, hogy nagy darab vagy sem ? Senki sem keményebb az acélnál és gyorsabb a golyónál.

Alt Gr 2009.02.08. 17:54:14

@rockjano: Mégis talán nagyobb rend lenne.
Nem kívánom senkinek a halálát, de az biztos, hogy fordított esetben, akár Cozma gyilkosai is, gond nélkül hidegvérrel megölnének akárkit, ha az érdekeik úgy kívánják.

ellenszenvesfigura 2009.02.08. 17:57:14

hiteles népszabadság? ez jó, tetszik.

Rousboy 2009.02.08. 17:57:25

@kpityu2: Teljesen mindegy mekkorák voltak a tetves cigányok. Egy-az-egyben nem állt volna oda egyik sem, mert GYÁVÁK és nem képesek egyenlő esélyek mellett KÜZDENI.
Itt sem, az élet más területein sem.

vers 2009.02.08. 17:57:42

@Gilthanas:

tolerancia a cigányoknak ? az édesanyukád lofarkát azt

az összes segély megvonni tölük, odaadni a rendörségnek, igaz hogy pár évig kemény lesz
de hosszutávon kifizetödik, amelyik büdös cigánynak nem tetszik a rendszer, elhuz a picsába

persze az is megoldás ha én huzok el nyugatra...

Rousboy 2009.02.08. 18:00:10

@vers: "persze az is megoldás ha én huzok el nyugatra... "

Baszki annyira szomorú hogy én is ilyeneken gondolkozok. Jó hivatással, itthon is szépen, bőségben tudnék élni, de mégis.
Felépítesz magad köré tudást, tapasztalatot, egzisztenciát és ki tudja téged mikor szúrnak le a barátod babaavatóján.
A hideg kiráz ettől az egésztől.

borboja 2009.02.08. 18:04:14

Ha Keiser Ede halott lenne, akkor valóban lenne 1 ártatlan halott. Így viszont, hogy nincs halálbüntetés, minden nap van egy ártatlan megkéselt, agyon vert stb. halott.

Demetriosz 2009.02.08. 18:10:13

@borboja: Azért Kaiser Ede se olyan ártatlan halott lett volna, ő is a megrögzött bűnözői kategóriához tartozott, legalább 15 év kijárt volna neki a többi dolgaiért.

3006 2009.02.08. 18:15:50

Cigánybűnözés van. Ez- gyengébbek kedvéért- nem azt jelenti, hogy mindencigány bűnöző, azt viszont jelenti, hogy a bűncselekmény elkövetési módja ( modus operandi) alapján nemcsak azt lehet előre megmondani az addig még ismeretlen elkövetőről, hogy cigány, hanem
elég nagy biztonsággal azt is, hogy melyik cigány törzsbe ( romungró, beás, lovári stb) tartozik.

Ezt tudományos alapon igen régen bebizonyították.

Sajnos a lib. közbeszéd mindent fordítva hall és úgy gondolja, hogy a cigányról következtetnek a hozzáértők a bűncselekményre és nem fordíta.

Egy másik blogon már irtam, de nem érdektelen, hogy kirendelt védő voltam egy ügyben, ahol az elkövetőt a helyszinen hagyott emberi ürülékmintából vett DNS alapján azonosították be.
A cigány elkövető a XXI. szd.-ban ugyanúgy odasz@rt a
tetthelyre mint az ősei a XIX.szd.ban, egyszerően cigány babonából.
Ilyen babonával más népcsportnál nem találkoztam.
Mindenesetre jó ideig adott poékodási lehetőséget a bűnügyi technikus kárára.

Ennyit a cigány bűnözés témájáról

A halálbüntetésről meg csak annyit, hogy ilyent csak az követel, aki nem tudja miként hoznak ma ítéletet nálunk. A jelenlegi itélkezési gyakorlat szerint ugyanis ma bárkit bármiért el lehet itélni és fel lehet menteni.

Az igazság ugyanis nem jogi hanem filozófiai kategória.

A helyszini tettenérés esetén történő licseléssel viszont teljes mértékben egyetértek.

star77 2009.02.08. 18:17:06

@agár: olyat nem de olyat,igen amivel az ilyen kis geciket,mint amilyen te vagy jól seggbe lehet kúrni.mi a lófaszt kilincs orrozól?hogy a faszba jön ez most itt te paraszt?te orbánbérenc büdös geci.

Gilthanas 2009.02.08. 18:17:48

hát ha neked az is megoldás, hogy elmész nyugatra, menjél. engem itt tartanak a barátaim, családom és az, hogy itt is szeretném leélni az életem, bármennyire is leszúrhatnak, de az, hogy autóval elütnek, még mindig nagyobb veszélyt jelent, mint a késelés
viszont ha szegénytől megvonod a segélyt, igazán megvonhatnád magadtól az alanyi jogon járó ingyenes felső oktatást. nem persze, én sem akarok fizetni érte...sztem mindkettő rendszerben változás kéne hozni, hogy azok kapják, akik tényleg rászorulnak és tesznek érte, hogy ne legyenek rászorulók, és ne mindenkinek járjon

beton_ 2009.02.08. 18:23:39

@3006: "Sajnos a lib. közbeszéd mindent fordítva hall és úgy gondolja, hogy a cigányról következtetnek a hozzáértők a bűncselekményre és nem fordíta."

Ott a pont.

Bilux67 2009.02.08. 18:25:38

Mikor is volt hogy megerőszakolták és megölték a 14 éves kislányt? Ugye csak nemrég?
Mindenki tudta kik követték el, ehhez képest történt valami?
Most sem fog történni semmi!

Részemről a szavazati jogot érettségihez kötném. Sőt, a jogosítvány megszerzését is.

Alt Gr 2009.02.08. 18:27:05

@Rousboy: Így van. Csak galeriben erősek.
Én egyébként igen szerencsés környezetben lakom, nálunk csak egy azaz 1 cigány család van a faluban, azok is csak négyen vannak tokkal-vonóval, nincs is velük semmi gond. De ha még lenne két kolónia (már elnézést), biztos megbutulnának...

Cactus71 2009.02.08. 18:27:11

@Gilthanas:

Khhhmmmmm......

Nem a szegénytől kell megvonni a segélyt, hanem attól, aki méltatlan rá. Pl. Aki volt már büntetve tulajdon elleni bcs miatt. Vagy személy elleni bcs miatt. Az ilyen ne kapjon. De ne kapjon az sem, aki vele egy családban él. Ha annyira szereti a gyerekeit, akkor elgondolkodik, hogy megéri-e neki.

Mellesleg én azt mondom, hogy akit háromszor elítéltek, az menjen élete végéig követ törni. Amit pedig a munkájáért kap(na), abból kaját, ruhát, egyebeket venni a gyerekeinek. Oszt jónapot.

4ttys 2009.02.08. 18:40:13

Egyetertek, vissza a halalbuntetessel!!!

Alt Gr 2009.02.08. 18:43:02

@Cactus71: Na igen... Meg hát igazság szerint dolgozni kellene... Még ha lenne munka, az is büdös lenne, elszoktak már attól. Ráadásul nem is tudom, a közmunkán kívül milyen munkát tudnának végezni... Az önkormányzatoknak (meg az államnak) meg nincs annyi pénze, hogy ezeket dolgoztassa.
A segélyeknél szerintem meg úgy kellene megoldani a rendszert, hogy ne lehessen sportot űzni abból, hogy gyereket szülünk és akkor majd jön a pénz. Meg kellene húzni a határt mondjuk 4 gyereknél, onnantól fogva csökkenne a támogatás újabb gyerekenként... Az igazán jó megoldás nyilván az lenne, hogy nekik max 2 gyerek, oszt utána semmi sem jár, de ilyet semilyen magyar kormány nem fog bevállalni sajnos.

Alt Gr 2009.02.08. 18:46:34

Egyébként lehet jobban járnának a gyilkosok, ha feladják magukat a rendőrségen. Mert ha legközelebb esetleg cigányvér fog folyni, akkor elszabadul a pokol.

Ladislav 2009.02.08. 18:47:48

Bilux67:Én ha nem is érettségihez,de minimum 8 általánoshoz kötném a szavazati jogot,de ha érettségihez kötnék azt sem bánnám.Maximum 10 éves börtönbüntetést adnék,aki tovább bent van már valószínűleg úgyis lelkileg sérültként jön ki.A halálbüntetéshez viszont korrekt,senkihez sem húzó bíróság kellene,amiről most nem mondható el ez...

Ladislav 2009.02.08. 18:49:12

Bocsi,nekem nem világos csak most kapcsolódtam be.Biztos,hogy cigányok voltak?

Cactus71 2009.02.08. 18:51:21

@Alt Gr:

Az USA-ban a 30-as években a gazdasági válság idején vezették be a közmunkaprogramot. Valami olyasmi kéne idehaza is. Teszem azt egy településen 100-an vannak, akik azért kapnak segélyt, mert szegények. Ezeket - orvosilag - megvizsgálni, és ha munkaképesek, akkor a segély fejében (!!!!) takarítsanak árkot,szedjenek szemetet, az idősek portáját rakják rendbe, aki nem tudja a földjét művelni "felesben" dolgozzanak rajta, építsenek/javítsanak utakat, ilyesmi.

A börtönökben bevezetni a "kényszermunkát".

Kínában megoldották a gyereknemzés kérdését is. Nálunk (mivel fogyunk sajna) úgy oldanám meg, hogy a 3-4. gyerek után vagy egyösszegű befizetést teljesítsen, vagy pedig havonta egy meghatározott összeget. Ezt akár le is lehetne vonni a többi gyerek okán kiutalt pénzből.

Itt egy dolog kellene: Munkára kényszeríteni az inaktívokat! És a hangsúly a kényszerítésen van. Nem volt rossz régen a KMK. :D:D:D

HunVanHungary? 2009.02.08. 18:53:11

remélem most már lassan eljön az ídő amikor a magyarok kezdik el tizedelni a cigókat. már nagyon itt az ideje....

Ventura Blvd 2009.02.08. 18:54:00

lehet, hogy én nem figyeltem, de kiderült valahol, hogy cigányok az elkövetők? Vagy hogyan jutottatok megint ide?

lifelike 2009.02.08. 18:54:26

kozbiztonsag nulla

ciganyok voltak ezek is
troger ciganyok akik naponta szaz buncselekmenyt kovetnek el de a legritkabb esetben kapjak el oket

balkan

ODIV 2009.02.08. 18:58:12

Már nem azért, de megkérdezte valaki az elkövetőket, hogy cigánynak, vagy magyarnak vallják magukat? Mert ugye ha magyarnak vallja magát, akkor nem cigány, és mindjárt magyarbűnözésről kell beszélnünk. :D
Ez a mi trójai falovunk..

wiener 2009.02.08. 18:58:13

MEGINT EZEK A FÉREG CIGÁNYOK!!!

NEM LEHET KIMENNI MÁR AZ UTCÁRA SE HOGY NE ÉRJE VALAMI ATROCITÁS AZ EMBERT A CIGÁNYOK RÉSZÉRŐL
MINDENHOL OTT LEBZSELNEK ES FENYEGETŐEN VISELKEDNEK

REZERVÁTUMOT NEKIK A ROMÁN HATÁRNÁL, BETONFALAK, SZŐGESDRÓT

NEM KELL TÖBB CIGÁNY IDE ELÉG A MAGUNK BAJA

papamaci1 2009.02.08. 18:59:04

Eeegen. Átküldenek a határon egy-két csetniket, karöltve néhány usztasával, csapódik nehány vasgárdista , oszt lesz itt közbiztonság....

beton_ 2009.02.08. 18:59:35

A munkától jobban rettegnek, mint a magyar gárdától az biztos.
Csak rá kell nézni a putrikra, hogy milyen retkesek, arra nem képesek, hogy kitakarítsák, pedig otthon basszák a rezet egész nap. Egyiknek nem jut eszébe zöldséget termeszteni a kertben.

ODIV 2009.02.08. 19:01:01

@beton_: szó szerint a rezet, de nem a saját rezüket, hanem a miénket...

wiener 2009.02.08. 19:03:58

enyingi es dégi CIGÁNYOK voltak ez mar hivatalos

MINDEN CIGANYT GYULOLOK

Ventura Blvd 2009.02.08. 19:04:07

@maylo: Mindenki, aki a roma üggyel foglalkozik egyetért abban, hogy kizárólag az oktatás húzhatja ki a romákat, és persze a többségi társadalmat is ebből az egyre mélyebb szakadékból. Addig, amíg egymást és magatokat hergelitek egy lépést se tesztek előre.
hallottátok az a riportot, amit a közszolgálati Kossuth rádió adott le csütörtökön reggel? Egy hatgyerekes nő nyilatkozott arról, hogyan kaptak lakást az Avason ( Miskolcon) Ügyvédek, közjegyzők, banki alkalmazottak együtt "szereztek" a nyomorultaknak lakást. Miért? Azért, hogy lenyúlják a szocpoljukat.
Ha érdekel olvasd el:
mertmegerdemled.blog.hu/2009/02/06/a_feszekrakot_valami_sanyi_intezte_05
Amíg ilyenek történnek, minden egyre rosszabb lesz.
Nem nekik! Nekünk.

cso zsi 2009.02.08. 19:04:24

@Fedor:
Általánosítás? Már Ausztriában is az elfogott "magyarok" a kisebbségünkhöz tartózók voltak, csak magyarországi útlevelük volt.
Ha a német autópályán látsz egy utánfutós furgont, rajta 30 kerékpárral, akkor tudhatod, hogy Hollandiában "kiárusítás" volt, egy dunántúli kis faluban meg másnaptól lesz.

El lehet menni a Harmat utcai iskolákba, lehet utazni a 99-es buszon, meg a 28/37-es villamosokon.
De nem érdemes.

Pat Riot 2009.02.08. 19:12:52

2007. március:

egy 26 éves cigány fiatalember Polgáron alaposan leitta magát a szociális
segély fölvételét követően, majd ordítozva hazafelé indult.
Egy útkereszteződésnél ráordított egy idős kerékpárosra, ám az nem állt meg.
A cigány fiatalember utánaszaladt, lerántotta a bicikliről, és
többször fejberúgta. Az idős férfi belehalt sérüléseibe.

2007. húsvét hétfő:

Bakson egy 19 éves cigány fiatalember agyonverte és kirabolta a 99 éves Lajos Piroskát.

2007. június 23.:


egy 23 éves dunakeszi illetőségű cigány nő cigarettát kért egy idős asszonytól Újpesten, s mert nem kapott, dühében agyonszúrta a hölgyet.


2007. június 24.:

Ózdon egy 49 éves cigány férfi agyonvert és kirabolt egy 90 éves bácsit.


2007. szeptember 27.:

a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Piricsén három cigány fiatal agyonverte és
kirabolta a település egyik kocsmárosát.


2007. november 8.:


Gyálon két cigány fiatal összerugdosott és kirabolt egy 103 éves nőt, aki
csodával határos módon túlélte a brutális támadást.


2007. november 11.:


nem volt ilyen szerencséje annak a 93 éves asszonynak, akit Szalonnán vert
agyon és rabolt ki egy cigány fiú.


2007. november 18.:


Gadnán egy 88 éves nénit erőszakolt meg és rabolt ki egy 21 éves cigány
fiatal. A gyilkos ezen felül összeszurkálta áldozatát, kinyomta a szemét, baltával széthasította a fejét és levágta a lábát.

Megélhetési bűnözés?


2007. december 8.:


a mátészalkai Luca Bisztró tulajdonosa zárórakor már nem akart kiszolgálni
egy részeg cigány férfit, aki ezért telefonon odahívta barátait. A
baseballütőkkel érkező banda leütötte a kocsmárost, vasvillát döftek bele,
majd szétverték az ivót és a tulajdonos autóját is.


2008. február 6.:


Tarnabodon három cigány fiatal - hosszabb ideje tartó fenyegetőzés és
többszöri fosztogatás után - agyonverte és kirabolta a 67 éves Balogh
Lászlót.


2008. február 22.:


Jászberényben egy 85 éves asszonyt vert agyon és rabolt ki egy 32 éves
cigány férfi.


2008. február 22.:


Mátraszőlősön egy ágyhoz kötött bácsit rabolt ki egy cigány fiatal, aki
rágyújtotta az ágyneműt a magatehetetlen idős emberre.


2008. február 23.:


Tarnaörsön egy 80 éves asszonyt erőszakolt meg és rabolt ki egy 20 éves
cigány fiatal.


2008. február 23.:


Nyírvasváriban két cigány tört be egy idős asszony házába, fojtogatták,
megkötözték, majd kirabolták.


2008. március 10.:


Gyöngyösön egy cigány család brutálisan összevert egy doktornőt a városi
kórházban, mert nem akarta befektetni a család egyik nőtagját az
intézménybe, hanem járóbetegszakrendelésre küldte.


2008. március 14.:


3.200 forintért kellett meghalnia annak a 74 éves ceglédi néninek, akit
saját tanyáján ölt meg és rabolt ki két cigány férfi.


2008. március 19.:


Tornyospálcán két cigány fiatal betört egy 54 éves asszonyhoz, megverték és
megerőszakolták.


2008. március 22.:


Hajóson egy 37 éves cigány férfi betört egy 59 éves asszony házába,
megverte, majd elrabolta arany ékszereit.


2008. április 11.:


Jászladányban egy 47 éves önkormányzati dolgozót szúrt nyakon egy törött
pohárral egy cigány férfi, mivel úgy vélte, a helyhatóság nem foglalkozik kellő odafigyeléssel személyével.


2008. április 16.:

Somogyzsitfán egy 77 éves asszonyt gyilkoltak meg és raboltak ki cigány
fiatalok.


2008. április 19.:


Vásárosnaményban két cigány fiatal agyonvert és kirabolt egy 69 éves férfit.

2008, április 19.:


Kiskunhalason egy 34 éves cigány férfi betört egy 52 éves asszonyhoz,
brutálisan megverte és kirabolta.


2008. április 22.:


a Somogy megyei Öreglak-Barátihegyen két cigány férfi vasvillával támadt egy
juhászra, mert annak birkái az út mentén legelésztek, és ez zavarta a támadókat.


2008. május 2.:


Hajdúhadházon a bocskaikerti vasútállomás közelében öt cigány fiatal rabolt
ki egy idős hölgyet.


2008. május 4.:


ugyanez a banda brutálisan megvert és kirabolt egy 67 éves asszonyt, majd a
bűncselekmény után alig egy órával egy kerékpárost hagytak helyben és
fosztottak ki.


2008. május 6:

Dormándon egy cigány nő fojtogatta gyermekei tanárnőjét, mert az rászólt a
tanulókra.


!!!!!!!!!És a legutóbbi undorító aljas eset!!!!!!:


2008. november 23.:


Kiskunlacházán egy 14 éves kislányt este hazafele menet megtámadott 6
cigány, megerőszakolták, majd meggyilkolták, és a meztelen holttestét az út
mellé hajították.

De ez nem mind sajnos...

Kivlov 2009.02.08. 19:13:11

kötelet az összes cigónak! meg a seggnyalóiknak is, akik azt állítják, hogy nincs c.bűnözés!

Ventura Blvd 2009.02.08. 19:13:17

@beton_: Kösz, elolvastam. Elég nagy baj! Mostantól megint csak lesz mire hivatkoznia minden örjöngő rasszistának. Nem gyilkosokat akarok védeni, csak néhány komment kiveri nálam a biztosítékot, mert túl megy minden józan határon. S ez nem lenne baj, de nemsokára ott tartunk, hogy ez lesz a kötelező közbeszéd.

papagály 2009.02.08. 19:18:09

én a halálbüntetés visszahozása ellen vagyok, mert az a 20-30 év nem visszatartó, pláne, ha meg is rövidíthetik.
de legalább adnának nekik büntetést rendesen, minden pontért 50 évet, összejönne - mint Amerikában - 250-450 év, aztán azt felezzék.
de nem ám a mi kényelmes börtönnek nevezett szállodáinkban, látogatással, tv-vel, üzleteléssel, telefonnal, hanem kurtavason, követ törni, annyit ehessen, amennyit megkeres.
és bőrszínre való tekintet nélkül, ne legyen felmentő körülmény a "megélhetési bűnözés", mint ahogy egy törpénél kisebb pártocskánk ezt megfogalmazta.

Nitram 2009.02.08. 19:19:59

Miért pont részeg punk?

boj (törölt) 2009.02.08. 19:21:23

"Miért pont részeg punk?"

Mert a józan punk sértés és erősen fikció, te csökött.

vers 2009.02.08. 19:21:38

@zsame:
megnézném az orcádat ha a feleségedet vagy a gyerekeidet csinálnák ki ezek a mocskok

csak addig véded öket amig nem érzed a saját börödön

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.02.08. 19:21:40

Ne legyen halálbüntetés, hanem minősített esetben 600 év börtön, amit jó magaviselet esetén lehet 400 évre harmadolni. És olyan körülmények között, hogy ne érje meg bent lenni.

mnmnbkhj 2009.02.08. 19:21:56

Mi a fasz győri vagy te is?
Bridge? Lapos? az a környék öléggé szánálmas, meg hát pont az ütközésre: füvesek, fiatalaok 14-15 évesek, romák,. egyetemisták...ott nem kell semmin se csodálkozni.

papagály 2009.02.08. 19:22:03

na mondjuk a mohamedán büntetés se rossz, aki ölt, ugyanúgy kivégezni, aki vesét tört (vágott) össze, annak az egyik veséjét átültetésre felajánlani.

sz@rokrá 2009.02.08. 19:24:49

az ilyeneket simán és nyilvánosan kell fellógatni!!! aki szándékosan elveszi más életét az bűnhőgyjön, ne legyen kibúvó!!!
remélhetőleg a szerbek majd elintézik a támadókat, ők nem olyan töketlenek mint mi...

Nitram 2009.02.08. 19:33:25

A cikket végigolvasva egyetértek nagy részével. Mifelénk is vannak nagyon érdekes figurák, az ember már-már az utcán végigmenni is fél egyedül. Igaz nem történt semmi (még), vagy nem tudok róla, de azt rühellem mikor 10-en rászállnak 1-2 emberre, és akkor védd meg magad...

@boj: Anyád csökött.

csillagkutya7 2009.02.08. 19:40:22

15 millió cigány mérgezi európa testét! ebból majd egy millió jut nekünk...hova fog jutni ez a nagy liberalizáció?
halálbüntetésnek van visszatartó ereje, csak emlékezzenek vissza, akik tehetik, hogy hány gyilkosság volt 30 évvel ezelőtt egy évben? negyed ennyi...sőt, ezt a múltkor az öreg Bárándy fejtette ki pont egy hete az egyik csatornán! elég volt a hazugságokból, elég volt a kannibál ösztönlényekből!

fingerbangs 2009.02.08. 19:41:14

*****************************

statárium a cigányokra!
cigány lányokat 10 évesen kasztrálni (volt már próbálkozás, jó volt, valósítsák meg)

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.08. 19:45:05

Az Egyesült Államokban az 1945 óta kivégzett elítéltek közül 440 személyről derült ki, hogy ártatlan volt, nem ő követte el azt a bűncselekményt, ami miatt halálra ítélték. De ha csak egyről derült volna ki, már az is nyomós érv a halálbüntetés ellen. A bírák is emberek; tévedhetnek. Márpedig a halálbüntetés kiszabásánál ugyebár nem volna szabad tévedésnek előfordulnia, mégis előfordul.
Azokban az amerikai államokban, ahol nincsen halálbüntetés, különösen súlyos esetekben kiszabnak - mondjuk - halmazatiként 300-400 évet. Na azt jó magaviselet esetén felezhetik is.

beton_ 2009.02.08. 19:46:07

Ilyen valyon, miért nem történik :)

Azonnali vizsgálatot rendelt el, és más beosztásba helyezte Pásztor Albert miskolci rendőrkapitányt pénteki nyilatkozata miatt Bencze József, az ORFK vezetője, az igazságügyi és rendészeti miniszter kezdeményezésére.
Pásztor Albert sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a decemberben, a januárban Miskolcon történt valamennyi pedofil bűncselekmény elkövetője férfi volt.
Gusztos Péter szerint a kapitány a kijelentésével a férfiak és nők békés együttélését veszélyezteti.
A szabad demokrata képviselő arra kérte a rendőrkapitányt, adjon tájékoztatást arról, hogy miként tartja számon a bűnelkövető magyar állampolgárok nemét; hogy "a nemi alapú kartotékját magáncélra vagy a rendőrség keretei között vezeti-e"; illetve hogy a nemiségvizsgálat alkalmazása kiterjed-e a sikkasztók és hivatali visszaélések bűnelkövetőire, vagy csak bizonyos bűncselekménytípusokra, lopásra, rablásokra.

Dé208 2009.02.08. 19:50:41

Mit lehet kezdeni azzal a szellemmel, ahol a probléma megoldása, hogy beleütöm a bicskát?

Kiirtani !

Csak azt.

KCB 2009.02.08. 19:51:45

@Pat Riot: Kitünő és egyben megdöbbentő összeállítás. Ezt nem fogják fel sokan...

Názáreti Brájen 2009.02.08. 19:58:35

@Pat Riot: Drága Barátom! 100.000 bűncselekményből kiragadni 50et, ugye te sem gondolhatod, hogy bármilyen következtetést megenged.
De!
A probléma valós. És a politika eddig csak a "nem szabad és/vagy a nem illik cigányozni" választ tudta erre adni.

Amíg nincs nemzeti stratégiánk a cigány és egyéb leszakadó társadalmi rétegek kezelésére, addig vészesen sodródunk a veszprémihez hasonló gyalázatok megismétléséhez.

Sajnos a fenti vitában sok az ostobaság, mint pl.:
1. a halálbüntetés majd megoldja
2. börtönben lenni jobb, stb.

Az USA-ban van halálbüntetés és 100 lakosra a legtöbb bebörtönzött polgártárssal büszkélkedhetnek, mégis minden naposak az ilyen eseményeik.
Minden modell közül, eddig a skandináv típusú társadalmi integrációs, "köznevelő" típusú megoldások a legeredményesebbek...

Oszt'jónagyot!

PS: Az Isten óvjon bennünket, hogy magyar bírók élet-halálról dönthessenek!

beton_ 2009.02.08. 19:59:13

TV2 napló:
Gyilkos boxoló: -Nem tudom mi törént pontosan, reflexből ütöttem.

Reflexből bazdmeg egy lefogott gyerekbe? Persze már szabadlábon védekezik és ugyanabba az iskolába jár és boxolni is jár.

KCB 2009.02.08. 20:01:39

A halálbüntetés mellet legalább annyi érv van:

1. Elégtétel a hozzátartozóknak, ismerősöknek

2. Embert ölt kvázi kivonta magát a társadalmi normák alól, nem érdemli meg hogy éljen.

3. Életed végéig a te pénzeden fog élni, én nem akarom eltartani.

4. Amit mindig felhoznak ellenérvként hogy ártatlanokat is kivégeznek. NE ítéljenek el senkit ártatlanul és akkor kivégezni sem fognak senkit.

A különösen súlyos esetekben igenis vissza kellene hozni a halálbüntetést. Pl. jelen esetben is.

Az hogy nyilvános vagy nem nyilvános, már részletkérdés. Nem kötelező elmenni megnézni. Ha az én szerettemet ölnék meg, még a hóhér szerepét is ellátnám.

Mindenkinek csak addig nagy a pofája amíg mással történnek a tragédiák. Ha a saját családjával történne, akkor gyökeresen megváltozna a véleménye.

Mindegy milyen korban és hol élünk, az emberi természet ugyanaz. Szemet szemért, fogat fogért. Ez az elv eddig mindig bizonyított.

amize 2009.02.08. 20:10:11

Nincs cigány bűnözés?
Most itt a válasz.
Három ország fiát érte támadás.
Nagyon fel fog lendülni a magyar turizmus.
Érdemes lesz idejárni.
A büntetést izraeli receptre kell megoldani.
Ott 4 kiválasztottért háromezer arabot öltek meg.
Ha ott szabad, ....

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2009.02.08. 20:13:50

Szülei mondták a román médiában, hogy magyarországot, már új hazájának tekintette.


Imádom a kézilabdát, és bár nem tartozott a kedvenc játékosaim közé, rettentően megrázott a hir.

Ami meg azt illeti, igen, az efféle tettesek tényleg halálbüntetést érdemelnek.

Hans Lopkowitz 2009.02.08. 20:19:22

„Indulok Magyarországra. Ha én foghatnám el azokat, akik a fiamat megölték, vagy beengednének a cellájukba egy percre, tudnám, mit kell tennem: halállal kell lakolniuk!” – nyilatkozta Zarko Sesum édesapja, aki Szerbia legnagyobb vagyonvédelmi és testőrcégének tulajdonosa.

„Nem fogok a magyar rendőrségre várni! – jelentette ki az apa. – Háromszáz kommandóssal megyek a fiam támadóiért”. A Prosport című román online magazin szerint a 300 harcos a délvidéki harcokban hírhedtté vált Arkan egykori katonái közül kerül ki.

naponta 3x 2009.02.08. 20:39:24

szánalmas m2 hiradóból már kivették ezt a hírt, egy mondatot szenteltek rá. repedezik a plafon!

naponta 3x 2009.02.08. 20:47:59

na, m2 hiradó: szóváltásba keveredtek egy 25 fős CSOPORTTAL!!!

Tehát mostantól igy hivjuk ezeket?

naponta 3x 2009.02.08. 21:27:50

aszongya draskovics: ezeknek a büncselekményeknek mindene van, de bőrszine nincs. kivéve egész európát!

naponta 3x 2009.02.08. 21:28:51

gyurcsányban volna 1 deci vér, most rugná ki ezt a férget.

boj (törölt) 2009.02.08. 21:45:51

Hü de semmilyen nem volt ez az interjú ezzel a két vendéggel.

Vajon miért nem Miskolc polgármesterét és mondjuk munk veronikát ültették le az asztalhoz?

KCB 2009.02.08. 21:55:44

"A nyomozás eddigi eredményei alapján a bűncselekmény elkövetésével két férfi gyanúsítható.

Raffael Sándor körülbelül 170 centiméter magas, izmos, erős testalkatú, rövid sötét hajú, társa Sztojka Iván körülbelül 165-170 centiméter magas, izmos, sportos testalkatú, kopasz, feje borotvált."

Természetesen kikérem magamnak az összes 170 magas, izmos, erős testalkatú, rövid sötét hajú vagy kopasz ember nevében az általánosítást. Nem is értem hogy hogy szerepelhetnek ilyen jelzők egy körözésben, hiszen ezzel rengeteg embert sodornak gyanúba...
Mert a fenti jelzők nem utalnak a bűncselekmény típusára, a nyomozást nem könnyítik meg, kivéve azt az egyértelmű tényt hogy mégiscsak CIGÁNYok!

KCB 2009.02.08. 22:13:26

www.youtube.com/watch?v=5VUb3Xe3TG8&NR=1

Komolyan, már kimenni sem merek. Ezekre puskával kéne vadászni...

cynicalbitch 2009.02.09. 07:19:53

@Pat Riot: van-e összeéllításod arra vonatkozóan, hogy ugyanezen idő alatt:
1) "magyar" bűnözők ány embert öltek meg?
2) "magyar" tolvajok hány autót, autógumit loptak el, hány lakásba törtek be?
3) magyar elkövetők hány milliárd forintot sikkasztottak el?

és így tovább.

mindazoknak, akik vért akarnak látni, csak annyit üzenek: a fajgyűlölet éz erőszak azért rossz, mert nem tudod, téged mikor néznek ki az igazságosztók!!!

Alt Gr 2009.02.09. 08:14:59

@erosnegyes: Nem vagyok győri, csak oda járok egyetemre. De elég gyenge a színvonal mérnök infón, szal lehet elhúzok a rákba.

KCB 2009.02.09. 08:33:39

@cynicalbitch: Van egy elég pontos és reprezentatív statisztákám: A velem történt incidenseknél 10 ből 9 cigánnyal volt kapcsolatos.
Ezt azért elég nehéz cáfolni nem? (és Pesten lakok)

papagály 2009.02.09. 09:11:23

Mikor volt kevés a kátrányos helyzetűek bűnözése?
1., A csendőrség alatt, a csendőrnek ,ha nem állt meg akit erre felszólított, lőnie kellett, mert, ha elszaladt, büntették. Meg is álltak, de ha bűnösnek találtattak, bevezetésként jól fölpofozták.
2., A rendőr elvtársak idején, akik nem tettek származás alapján különbséget, de azok is jópár pofont lekevertek hókának, füstösnek.
A törvényekkel van baj, meg aki föltalálta a "megélhetési bűnözés" fogalmát, mintegy mentséget a gazemberség eltűrésére.
De nemcsak élni akarnak, hanem jól élni, milyen megélhetéshez szükséges a vendéglői mulatás és utána fizetés nélkül távozás?

cynicalbitch 2009.02.09. 09:44:32

@Kerek Perec: az én esetemben meg 10-ből 10 nem cigánnyal.

KCB 2009.02.09. 13:03:05

@cynicalbitch: Különleges helyen lakhatsz, megírnád?

cynicalbitch 2009.02.09. 14:08:22

@Kerek Perec: semmi extra, Budapest, XIII. kerület, közel a Fáy utcához.

betörés, kocsilopás, kocsi keréklopás, éjszakai randalírozás, rongálás jellemző mifelénk, egyiket sem cigányok követik el. tény, hogy éjszakai szórakozóhelyre a legritkább esetben járok, de a legkisebb balhészagra iszkolnék, mert beszari vagyok.
süti beállítások módosítása