Marekblog

Marekblog

Harcosok klubja

2009. február 08. - Alt Gr

Kezdem azt hinni, hogy Magyarországon nem lehet kulturáltan szórakozni. Nem, mert elég pár kötekedő tróger, részeg punk, brutális biztonsági őr (Simon Tibi! Simon Tibi!), neadjiste’ egy-két balhét kereső cigány, aztán máris előkerülnek a bökők, viperák és egyebek, és hamar tragédia lehet a vége. Az ember már 211 centivel sem érezheti magát biztonságban. Dávid ezúttal legyőzte Góliátot.

Schimán szíven szúrták a román válogatott és az MKB-Veszprém beállósát, Marian Cozmát. Meg még Pesicset és Sesumot is megsebesítették. Még szerencse, hogy ők súlyos sérülésekkel megúszták a dolgot. Komolyan mondom, nem térek magamhoz. Merre volt a biztonsági személyzet? Vagy ha a diszkó előtt pankrációzik uszkve 30 ember az már nem az ő hatáskörük? Amúgy meg, ha egy ilyen szép szál gyereket, mint ez a Cozma, ennyivel el lehet intézni, akkor én a magam 180 centijével és 75 kilójával mi a faszt csináljak? Ne menjek ki az utcára? Ne menjek szórakozóhelyre? Ne menjek ki otthonról, mert minden egyes hely potenciális dögkút?! Tényleg bárhol bárkit hidegvérrel ki lehet végezni Magyarországon?

De nem kell a szomszédba mennünk az ilyenekért. Elég, ha megnézzük, hogy a Bridge előtt, a Kálóczy téren Győrben eddig hány embert késeltek és/vagy vertek meg. Aki szombaton megy a Bridge-be, az előtte jobban teszi, ha megbánja bűneit és elbúcsúzik a családjától, mert könnyen lehet, hogy ott marad. Lehet, hogy apró félreértés, vagy véletlenül ráfröccsent a vodkanarancsod az egyik kétajtószekrény ingére, vagy csak szimplán irritálónak tartják a fejedet és úgy döntenek (mondjuk hárman, hogy fair play legyen), hogy kicsit átrendezik az arcod.

Na jó, egyedül valószínűleg senki sem megy szórakozni, de hamar meglehet a balhé. Nem is kell ehhez belemenni a győri vagy éppen a pesti éjszakába, múltkor a vasútállomáson vertek össze egy gyereket, csak úgy, poénból. Valahol olvastam, hogy van egy új divat: megpicsáznak egyedül sétáló embereket az utcán, vagy mondjuk az iskolában, felveszik mobilra, felrakják netre, és akkor az menő. Nyilván valaki lefogja az illetőt, a másik meg üti, úgy az igazán frankó a mulatság.

Emellett egyre-másra hallja az ember, hogy az iskolában is brutális verekedések vannak. Emlékszünk még arra, hogy egy bokszoló gyereket agyonvertek a cigány osztálytársai, mert ki akarták provokálni, hogy üssön vissza, és akkor vége a karrierjének? Vagy amikor egy nyolcéves lány khm... elsődleges nemi jellegébe két tizenkét éves (!) ribanc felnyomta a WC-pumpának a nyelét? De még egyre másra lehetne sorolni az ilyen borzasztó sztorikat, amik szerintem jóval túlmutatnak a gyermeki csínytevésen és egymás ugratásán. Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nálunk általánosban az volt a legdurvább incidens, amikor évfolyamtársamat bezárták a lányöltözőbe egy szál alsógatyában. Megalázó volt, meg lelki sérüléseket is biztos okozott, de ma már mindenki röhög rajta. Persze, mindenhol vannak ifjú maffiózók, akik fiatal koruk ellenére benne vannak az éjszakai életben, bicskával eszik a hamburgert és gond nélkül lekurvaanyázzák a tanárt, de régebben azért idáig nem fajultak el a dolgok. (Ha egyébként a tizenéves lányoknál a fentebb említett hüvelytágítási metódus még az ártatlan vicc kategóriába esik, akkor én kérek elnézést.)

Visszatérve szegény Cozmára, nagyon sajnálom szerencsétlent. A vb után összeveszett a román vezetőséggel, a magyar válogatottba akart igazolni, állampolgárságért folyamodott. Most már nem lesz magyar válogatott soha, ahogy a Veszprém is egyik kulcsjátékosától kénytelen búcsút venni. Külön fájdalom, hogy ilyen fiatalon (26 éves volt!) kellett elveszíteni egy ilyen remek adottságú sportembert. Nem bírom feldolgozni.

Mit lehet tehát tenni? Azon kívül, hogy magunk mellé kísérőnek fogadjuk Chuck Norrist, és tankkal megyünk át éjjel a Moszkva téren, nem sok mindent. Az önvédelmi tanfolyam, sokkoló, vagy éppen gázspray mit sem ér. Ugyan a halottat már nem lehet feltámasztani, ennek ellenére szerintem a gyilkost (gyilkosokat?) fel kellene lógatni az első fára. Javaslom, hogy állítsuk vissza a halálbüntetést. A gyilkosság zsoldja a halál, nem ejtünk foglyokat. Szemet szemért, ugye. Aztán mindenki meggondolná ötször, hogy belemártja-e valakibe a bökőt vagy sem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martons.blog.hu/api/trackback/id/tr32929780

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.02.08. 16:40:01

Tömegoszlatásra 3,2 milliárd, közbiztonságra 2 milliárd Durvulnak a magyar hétköznapok: 20-30-an támadnak lapátokkal rendőrökre Hevesen. Vér folyik Veszprémben, válogatott sportolót késelnek halálra. Életveszélyes állapotban kerül kórházba egy férfi,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.08. 15:11:26

Hát igen. 30 támadó, kések, egyik hátulról vesén szúrva, másik hátulról fejberúgva, a 3. szíven szúrva. Tipikus keresztény-konzervatív, pontosabban fogalmazva náci-rasszista elkövetési módszer.

Isten nyugosztalja szegény áldozatot.

smartdrive 2009.02.08. 15:14:54

nevezzük a Darwin-díjra

dpdp 2009.02.08. 15:17:22

Egyetértek a leírtak nagy többségével, én is úgy gondolom, hogy egy emberélet szándékos kioltásáért kevés annyi büntetésnek hívott üdülés, amit ma börtönnek hívnak. Különösen akkor, ha ártatlan emberről van szó, akinek azért kell meghalnia, mert néhány nagylegény faszkalap erősnek érezte magát.

Én a szeretteimért jobban aggódom, mert még az úgynevezett jobb környékeken is beleszaladhat bármikor az ember egy pszichopatába.

Minden szinten komolyabban kéne venni a büntetést, lopásért ha nem is kéz, de egy két ujj levágása, szándékos emberölésért halál.
A börtönben pedig nulla kedvezmény, nemhogy szabad látogatás, mobiltelefon, tévé, ingyen kaja-pia. Még tisztességes munkával sem élnek így néhányan, ahogy ezek lógatják a faszukat bent. És még tanulnak újat a többi trógertól, aztán ha szabadulnak, ugyanott vagyunk.
Nem az lenne a cél, hogy aki egyszer börtönben volt, az életben még egyszer eszébe se jusson bármit elkövetni?
Az lesz a vége, hogy az emberek a saját kezükbe fogják venni az elkövetőket.
És lehet hogy jobban is tennék.

Shopping 2009.02.08. 15:17:32

A nagy "demokrácia" gátolja meg, hogy végre megszüntessük azt, hogy:
A kisebbség rettegésben tartsa a többséget!!!!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.08. 15:19:37

A gárdisták által megfélemlített szegény kisebbség önvédelemből támadt a fasiszta kézilabdásra. És cigánybűnözés nincs, ez egyedi eset. Ahogy Olaszliszka, Kesznyéten, Galgagyörk, és még hosszasan lehetne sorolni, mind-mind egyedi eset... Szánalom ez az ország.

Nyugodjék békében a cigányok legújabb áldozata.

gerasz 2009.02.08. 15:20:48

Darwin-díjat? Csökkötagyú

A Darwin-díjat azoknak ítélik oda, akik saját életük feláldozásával megvédik emberi génkészletünket.

Káposztakukac 2009.02.08. 15:21:33

@dpdp: te sem láttál még börtönt belülről, az biztos. ráadásul ilyenért fegyház jár, ami kurvára nem azonos a fogházzal vagy börtönnel. hidd el, 20 év vagy akár tényleges életfogytiglan fegyházban olyan büntetés, hogy a legtöbb elítélt örülne, ha inkább kivégeznék.
hidd el, magyarországon ma pár(sok) év börtön kibaszott komoly büntetés, "üdülésről" szó sem lehet.

smartdrive 2009.02.08. 15:21:58

ha nem érted, írd be magad is a listába

Azördögügyvédje 2009.02.08. 15:32:12

Ez persze nagyon népszerű álláspont, de semmit sem oldana meg, sőt csak újabb törvénytelenségeket keletkeztetne. Most túl azon, hogy mind Alkotmányos jogokból kifolyólag, mind nemzetközi jogi kötelezettségek alapján, mind az Európai Uniós tagságból következően nem jöhetne számításba.
Minden tapasztalat, statisztika azt bizonyítja, hogy nem a büntetések szigorúsága, pláne kegyetlensége jelenti a visszatartó erőt, a felderítési arányt kell(ene) javítani. Ugyanis az elkövető nem gondol bele a büntetés mértékébe, ő meg van győződve arról, hogy el fogja kerülni a büntetést, mert sosem kapják el. Ezt a meggyőződést kellene elvenni tőlük!
Aki pedig erős felindulásból cselekszik - márpedig amennyire tudom, itt erről van szó - az pedig végképp nem gondolja végig tettei következményét.
(A szerző jogász)

tompus 2009.02.08. 15:33:25

Igazad van. Ki kellene nyírni ezeket a szemeteket! De előtte még jól meg is kellene kínozni őket! Nehogy már ezeknek legyenek emberi jogaik! Arról lemondtak, amikor öltek.

dpdp 2009.02.08. 15:34:53

@Káposztakukac: Valóban így van, nem láttam még börtönt belülről.
Remélem így van ahogy írod legalábbis a komoly bűncselekményekre vonatkozóan.
Én alapvetően a kevésbé súlyos büntetésekre gondoltam - amelyek persze csak a csodálatos magyar jog szerint kevésbé súlyosak.
Betörés, lopás, könnyű testi sértés - ilyen finomságok, amivel azért jó nagy károkat lehet okozni az embernek, és az emberben. És biztosan újra megteszi, a börtön nem jelent semmit.
A fegyház remélem tényleg jelent.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.08. 15:36:32

"Ne menjek ki otthonról, mert minden egyes hely potenciális dögkút?! Tényleg bárhol bárkit hidegvérrel ki lehet végezni Magyarországon?" - Sajnos egyre inkább úgy néz ki a helyzet, hogy IGEN! Ez kérem a mi kis hazánk. Vannak akik luxus kocsikat vásárolnak, mások 16 milliárdos jutalmakat (tudtad.blog.hu/2009/02/08/jol_megerdemelt_jutalom) osztogatnak, és vannak akik meghalnak.

sish 2009.02.08. 15:39:13

látom a többség már tudja az elkövetők származását, lehet, hogy akkor el kellene menetek a rendőrségre és segíteni a nyomozást, különben bűnrészesség merül fel egyes kommentezők között

Teamelite 2009.02.08. 15:42:20

Tavaly tavasz közepén Pécsen akartak megkéselni 1 egyetemistát a helyi menők, a taxiban is ütötték verték szerencsétlent. Annyi volt a probléma, hogy aki leöntötte megijjedt tőle amikor a haverj azt mondta vigyázz, mert birkozóbajnok, többse kellett mentek rá vagy 5-en.
A diszkót azóta elbontották ott fog épülni a hangverseny terem...

2009.02.08. 15:43:40

Erös felindulásomban az jutott eszembe, hogy mi lenne ha a nem létezö cigány bünözöket, a szerb, román és horvát maffia kezére adná valaki? Mert hogy keresni fogják öket, az biztos. De ha lehetne javasolni--szintén erös felindulásomban a Putyin-féle módszert. Ö ezzel a módszerrel szerette volna a gruz elnököt megfenyiteni--tökénél fogva felakasztani és tarkón löni! Az ilyenek megérdemlik! Az elhunyt M. Cozma pedig nyugodjon békében! Megsérült társaiknak pedig mihamarabbi felgyógyulást kivánok!

"azta" 2009.02.08. 15:44:40

@Azördögügyvédje:
az emberek egy része - köztük én is - kezdik leszarni, hogy az elkövető mikor, mire gondolt. hogy úgy mondjam: a legkevésbé sincs kielégítve az igazságérzetünk! az pedig igencsak szükséges lenne ahhoz, hogy normálisan tudjunk élni ebben az országban! a mai magyar IGAZSÁGszolgáltatás - innen nézve - kib.szottul szarul működik! spec. én még mindig inkább a hitemmel hadakozok (miszerint mindenki megkapja majd azt ami jár) és már nem a hatályos erkölcsi normákkal (miszerint a bűnözők jogai is nagyon fontosak). (szándékosan nem jogi normákat írtam) persze a hitem senkire sem tartozik, de nagy önuralomra van szükségem, hogy pl. azt gondoljam, a halálbüntetés nem oldja meg a problémákat...

Teamelite 2009.02.08. 15:45:00

@Káposztakukac: de ezeket a szarrágókat a mi pénzünkön etetik itatják altatják és te veszed a seggük törlésére szánt wc papírt is ha már adózó vagy...

Teamelite 2009.02.08. 15:47:05

@sish: szemtanúk szerint azok voltak, csak nem merik leírni, nem ebben kellene belekötni, hanem abba, hogy minden törvény őket védi, nincs esélyegyenlőség, pedig saját hazánkban ez elvárható lenne...

vauvauvau 2009.02.08. 15:47:35

Nyilvános akasztásokat!

MP 2009.02.08. 15:47:58

Dávid a mondában is legyőzi Góliátot nem csak ezúttal.

Teamelite 2009.02.08. 15:48:59

Egyébként 2 éve börtönandragógiából írtam a diplomadogám kicsi tisztában vagyok a börtönök működésével, lehet mondani nyaralásnak és telelésnek is bizonyos helyeken.

Rousboy 2009.02.08. 15:50:52

Veszprémben éltem egyetemistaként 5 évet.
Előtte Borsod megye, most Butapest.
A hely ahol a gyilkolás történt, az óváros rész, Veszprém legszebb, turisták által is közkedvelt, forgalmas, szép helye. A Patrióta egy rendkívül igényes törzstársasággal rendelkező lokál, jártunk oda sokat.
Ha cigányok voltak, az biztos hogy Fehérváriak, mert Veszprémben összesen nincs 30 cigány, ez volt az egyik dolog, amit talán a legjobban szerettem benne.
Egyébként a helytől a kórház kb. 300 méterre, a rendőrség 400-ra van. Biztos mindenki mindent megtett a srácért, brutális lehetett amit kapott szegény.
Nyugodjon Békében!

csendertomi 2009.02.08. 15:52:07

Cigánybűnözés állítólag nem létezik a liberálisok szerint!
Hát akkor ez mi volt???
Cigányok voltak és ennyi!Lehet háborogni!

ziza133 2009.02.08. 15:52:49

Multkor be kellett ugranom egy boltba. Mivel par kor utan sehol nem talaltam parkolot, megalltam ahol nem lehet, 50 eurot kockaztatok, belefer. Utolag kiderult h 150 euro a bunti. Hat ennyiert viszont tobbet nem fogok kockaztatni, inkabb teszek meg 5 kort.

Csak azert irom, mert a sok okos mindig azzal jon, hogy a halalbuntetesnek nincs visszatarto ereje. De van. Az szigorubb buntetesnek van visszatarto ereje.
Es a tarsadalmi moral szamara is szukseges.

232323 2009.02.08. 15:54:30

Szemért KÉT szemet. Már ha lehetséges. Eltöri valaki (no nem "véletlenül") a karod? Törjék el neki mindkettőt! Vesénszúr? Szúrják át mindkettő veséjét! Bizony-bizony... lásd Irán: megvakított egy ipse egy nőt, mert az nemet mondott neki. Az ipse mindkét szemét savval kimaratják.

Tóni papa 2009.02.08. 15:55:43

először is őszinte részvétem Cozma Családjának és a sérültek hozzátartozóinak valamint gyors testi gyógyulást,és a lelkiekban való megerősödést kívánok !
Másodszor pedig a törvényeink olyanok , mint a milyenek az ország vezetői...!

DeMarco 2009.02.08. 15:57:14

Épp itt lenne az ideje bebizonyítania a rendőrségnek, hogy még ér valamit. Csapjon oda nagyon keményen, dobjon fel komoly pénzeket az elkövetők fejéért, vessék be a teljes nyomozói csapatot, ne csak a tüntetésekre vigyék a rendőrőket. Drazsé pedig azonnal adja be a felmondását és még ma mondjon le !!!

Kúrcsány Ferenc 2009.02.08. 15:57:33

Majd egy-két körülmetélt patkány ügyvéd elmagyarázza a bíróságon hogy ez mért nem volt súlyos dolog és a dakoták megússzák egy kis büntivel.

beton_ 2009.02.08. 15:58:51

De legalább Mohácsi Viktória mehet dicsekedni az EP-be, hogy már beengedik a romákat a magyar szórakozóhelyekre.

Káposztakukac 2009.02.08. 15:59:45

@Teamelite: hidd el, az összes magyarországon ülő nehézbűnöző eltartása nem tized negyed völgyhídba se...

Joc 2009.02.08. 16:01:02

Amíg magyarországon olyan 'jogászok', 'bírók' vannak, akik ilyenkor egyből erős felindulást emlegetnek, addidg ez lesz ebben az országban. Ha valaki késsel megy szórakozni és használja is akkor az előre megfontolt gyilkosság!!!
Minap olvastam, hogy egy bíró azt állította, hogy ha valaki az első késszúrástól meghal, akkor a többi 142 késszúrás nem minősül különös kegyetlenségnek. Na az ilyenek miatt tartunk itt. Ezt az embert életfogytiglanra kell ítélni, mert nem érdemel mást, és nem a fajtája miatt, hanem mert ilyen ember. A cigányokat is azért utálják, mert úgy viselkednek, nem a bőrük miatt. Sokkal szigorúbb büntetésekre van szükség, a sok alkalmatlan bírót, jogász akik ezeket az embereket támogatják, pedig el kell elbocsájtani, mert nem alkalmasak, hogy biztosítsák a normális emberek biztonságát.

_tomy_ · http://www.criticalfever.com 2009.02.08. 16:01:49

@Káposztakukac:

"hogy a legtöbb elítélt örülne, ha inkább kivégeznék."

ő is örülne, mások is örülnének, olcsóbb is, hol itt a gond?

Teamelite 2009.02.08. 16:02:53

@Káposztakukac: Ok ez igaz e aki szándékosan ölt attól én is elvenném az életét, akörülményeket lehet mérlegelni, de jogos a halálbüntetés visszaállításának felvetése...

Káposztakukac 2009.02.08. 16:04:55

@Joc: a különös kegyetlenség esetében azt vizsgálják, hogy az elkövetés módja alkalmas volt-e arra, hogy az áldozat különösen nagy fájdalomnak volt kitéve. ha az első szúrás halálos volt, akkor erről formáljurisztikailag nem lehet szó. konkrét pélád mondjuk erősen határeset, egy másik bíró a körülményeket mérlegelve lehet, hogy mást mondott volna.

[Sven] 2009.02.08. 16:04:57

Én a nyilvános halálrakövezést javaslom.

vers 2009.02.08. 16:06:08

mindenki bökjön sziven egy cigányt,
ez még csak a kezdet, sokan nem is tudják mi jön még...

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2009.02.08. 16:06:27

ha tévedek akkor előre elnézést kérek de szerintem ő határon túli magyar volt, akkor miért kell lerománozni? De ha román volt az sem tesz különbséget. Rest in peace.

Azon csodálkozom, hogy ilyen sportokókkal történt tragédia sérültjei között mindig van valamilyen karatebajnok.. Ennyit érne a karate?

b-max 2009.02.08. 16:06:34

Én a szibériai bértartásra szavazok, részletek itt :
mek.oszk.hu/01400/01480/01480.htm

Amúgy szerintem a sok fajvédő (pl. gusztos) számomra, és még sok ember számára erkölcsileg tettestársak az iylen esetekben.
Az ő felelősségük is remélhetőleg kivizsgálásra kerül, a megfelelő időben.

Nem vagyok fideszes 2009.02.08. 16:08:57

Nem kell ide halálbünti, az könnyű kiút az ilyen állatoknak. Ide valóban, ténylegesen életfogyt. kell, de nem ám olyan börtönben, ami átlagos egyetemi koleszhoz képest Hotel Excelsior, mint manapság sok helyen. Francot, reggel hatkor kelés, kihajtani a trógereket követ törni, este tízkor takarodó. És ezt minden nap, aíg meg nem döglik. Ja, ha a takarodó után még seggbe is basszák egymást, még jobb.

Káposztakukac 2009.02.08. 16:08:57

@_tomy_: ott a gond, hogy civilizált országokban nem szokás bosszút állni. a tálió-elv évszázadok óta elavult.
amúgy usa-ban van halálbüntetés. nézd meg, hogy az ottani bűnügyi statisztikák szerint mennyi gyilkosság történik, és hasonlítsd össze az eu-val vagy magyarországgal. mi szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy nálunk egy gyilkosság annyira ritka, hogy szinte mindegyik hírekbe kerül. amerikában egész nap csak gyilkosságokról számolhatnának be a tv-ben, anélkül hogy akár egyetlen esetet kétszer említenének...
jelen esetben ugye biztos, hogy rövid időn belül elkapják a tetteseket és az is biztos, hogy 20 évnél kevesebbel nem ússza meg, bár a tényleges életfogytig is benézhet.

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.08. 16:10:05

@longlife:
ha hátulról aljas módon vesén szúrják, miközben a társa segítségére siet, akkor igen ennyit ér a karate...

Nem vagyok fideszes 2009.02.08. 16:11:44

Ja, és kamerákat mindenhova (Londonban is fényesen bevált), adatvédelmi ombudsman pedig menjen lovat szopni ha nem tetszik neki.

_tomy_ · http://www.criticalfever.com 2009.02.08. 16:15:03

@Káposztakukac:

figy, nem mondom hogy feltétlenül halálbüntetést kellene visszahozni (bár ha mindnekinek örömet okozna, én nem lennék semmi jónak az elrontója). az viszont a minimum lenne, hogy nagyon keményen dolgoztatnám őket, amit megkersnének abból kapnának némi kaját és ellátást (nem olyan szinvonalút amit most kapnak ingyen, mint valami jutalom), a maradékot meg alapítványokba vagy a költségvetésbe tolnám be. lenne helye...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 16:15:30

1. "aztán mindenki meggondolná ötször, hogy belemártja-e valakibe a bökőt vagy sem." Az a gond, hogy ez még soha senkit sem tartott vissza, hogy elkövessen egy gyilkosságot, max. ha előre tervezi. Minden statisztika azt mutatja, hogy nem nőtt meg a gyilkosságok száma ott, ahol eltörölték a halálbüntetést, Magyarországon meg egyenesen csökkent, bár természetesen ennek főleg más okai vannak. A halálbüntetést épp ezért felesleges lenne visszahozni, mert egyrészt nemzetközi szerződéseket sértenénk vele (de ez mondjuk csak a kisebbik probléma), másrészt meg egy halálraítélten nem segít a perújrafelvétel, ha esetleg kiderülne, hogy mégis ártatlan. Ott van példának a móri eset utóélete, azért pl. biztos akasztás járt volna 25 éve, aztán amikor meg előkerültek a valódi elkövetők a jogerős ítélet után, hát lett volna fejvakarás, ha esetleg közben már végre is hajtották volna az ítéletet. Legyen az ilyen estekben az életfogytig valós, szigorított, és kedvezmények nélküli, de nem szabad visszafordíthatatlant művelni.

2. Látom itt már sokan megint bizonyosak abban minden bizonyíték nélkül, hogy cigányok voltak az elkövetők. Lehet hogy azok voltak, de fel kéne már fogni, hogy nincs olyan, hogy cigánybűnözés. Bűnözők vannak, akik lehetnek akár cigányok is, meg magyarok is, meg svábok is, meg kínaik is, meg bármilyen náció, aki itt él, de nem minden cigány bűnöző, még akkor se, arányaiban több van köztük, mint a többségi társadalomban. Ennyi erővel lehetne beszélni katolikus bűnözésről is, meg szemüveges bűnözésről, balkezes bűnözésről, ha ezt a tulajdonságát emelnék ki az elkövetők egy részének állandóan.

És most lehet tovább acsarkodni.

beton_ 2009.02.08. 16:17:14

Az a baj, hogy már annyi hasonlóan brutális eset történt.
Mindegyik után azt gondolta az ember, hogy ez már annyira durva volt, hogy valami változást el fog elindítani. De kurvára nem történik semmi változás.

bepe2 2009.02.08. 16:17:50

Az ombudsman egy hülye, ez tisztán látszik. A cigányok cigányok, ez mindig is így volt.

nyistapista 2009.02.08. 16:19:27

Demokráciákban, gyilkosságoknál nem alkalmazzák a szemet-szemért elvet. Még az USA-ban vagy Japánban sem ítélnek halálra minden szerencéstlent. Magyarországon eddig max. a móri bankrablókat végezték volna ki. (Gondolom, azok is cigágyok voltak.) És amilyen baklövések voltak abban az ügyben... Szóval aki azt hiszi, hogy a halálbüntetés majd biztonságosabbá tenné az utcákat meg a diszkókat, az kb. a Jobbik értelmi színvonalán van.

Teamelite 2009.02.08. 16:21:33

@Fedor: a cigánybűnözés létezik
1, gyermekkorúakat tanítanak meg és kényszeríttik őket a lopásra, rablásra.
2, hordákba tömörűve védelmi pénzeket, uzsora kamatot szednek, ütnek vernek uszítanak.
3, be kelene már látnia mindenkinek, hogy tenni kellene valamit, nem félrebeszélni is mint neked.
4, egy generáció úgy nőtt fel náluk, hogy segélyekből élnek és nem látja a gyerek, hogy a szülők dolgoznának, lopnak , csalnak hazudnak, eladják a tetőt is a fejük fölül a másiknak.
5, a kivétel erősít a szabályt, mert nagyon kevés százalékuk normális és ők is elítélik ezt a semmirekellő bűnöző életformát...

Káposztakukac 2009.02.08. 16:23:55

@_tomy_: alapvetően nem rossz ötlet, de sajnos ezek az emberek javarészt annyira közveszélyesek, hogy nem nagyon lehet őket munkára küldeni, ahol esetleg éles szerszámokhoz juthat...
a tényleges életfogytiglanra ítéltek magyarországon kifejezetten jó körülmények között vannak tartva. ez első hallásra ugyan felháborító, de ennek is van oka. akit életfogytiglanra ítéltek, annak nincs semmi vesztenivalója. igazából csinálhatna mindent, leszúrhatna őröket, rabokat, anélkül, hogy retorziótól félnie kellene. de ha vannak bizonyos privilégiumai, mint jobb életkörülmények, akkor neki is érdeke, hogy ezeket megtartsa, és úgy viselkedjen, hogy ne vegyék el tőle.

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.08. 16:28:05

@Káposztakukac: ezeknek az embereknek nem adnék privilégiumot, egy bebetonozott ajtajú zárkába tartani őket minden nélkül épp kaját adni nekik egy kis nyíláson, soha semmilyen kontaktusba nem lehetnének senkivel, nem hogy még privilégium...

Nem vagyok fideszes 2009.02.08. 16:28:54

"alapvetően nem rossz ötlet, de sajnos ezek az emberek javarészt annyira közveszélyesek, hogy nem nagyon lehet őket munkára küldeni, ahol esetleg éles szerszámokhoz juthat..."

Ez mekkora baromság, már ne is haragudj! Az USA börtöneiben legalább ilyen fajsúlyú nehézfiúk rohadnak, azokat is sián kihajtják követ törni. Rém egyszerű, jó vastag lánccal össze vannak kötve tízenként, egy 50 fős csapatra jut 5 smasszer, akiknél sörétes van és nem nyulak használni. Mellesleg a társadalmi morálnak (ahogy valaki feljebb találóan megfogalmazta) is jót tenne, ha látnák ezeket a trógereket bűnhődni.

"nincs semmi vesztenivalója. igazából csinálhatna mindent, leszúrhatna őröket, rabokat, anélkül, hogy retorziótól félnie kellene"

Az meg sem fordul senki fejében, hogy szimplán ne legyen lehetőségük ilyesmire?

Venesz 2009.02.08. 16:31:29

Általánosan nem mondhatjuk azt, hogy cigánybűnözés. De bizonyos elkövetési módok a cigányokra jellemzőek. Pl. ez az eset, vagy Olaszliszka.
Mi a közös: az, hogy túlerőben támadnak és konkrét ok nélkül kegyetlenkednek.
Ilyen a cigánybűnözés, aki ezt nem akarja elismerni, az vagy nem itt él, vagy csúsztat. Durvábban szólva hazudik. De miért?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.08. 16:32:26

@Rousboy: Most tévedsz egy picit, mert én is Veszprémben jártam egyetemre. Az Óvárosból valóban kiszorították őket, azoban a Fenyves u. ill a Szt Margit park fele van ott minden jóság-bőség...

boj (törölt) 2009.02.08. 16:33:07

"Aki ezt nem akarja elismerni, az vagy nem itt él, vagy csúsztat. Durvábban szólva hazudik. De miért?"

Hát ez az. De miért?

turwall 2009.02.08. 16:34:49

Hát ide figyelj kedves Fedor (Látom itt már sokan megint bizonyosak abban minden bizonyíték nélkül, hogy cigányok voltak az elkövetők.):
nem tudom, reál vagy humán beállítottságú vagy. de ha az utóbbi, akkor is fel lehet annyit fogni, hogy ha pld. egy városban valamilyen szempont szerint ketté váklasztva a lakosságot, az egyik csoporthoz tartozik a lakosság 10-20%-a és hozzájuk kötődik a bizonyos fajta bűntények 99-100 %-a, a lakosság másik 80-90 %-hoz pedig a bűntények 0-1%-a, akkor a csoport kiválasztási szempont a bűnözéssel szoros összefüggésben van. Ez tény!
Ezt tagadni szintén bűn, mert gátolja a helyzet megoldását. És az, hogy ezt kénytelenek vagyunk tényként elfogadni, az nem jelenti annak állítását, hogy minden, az 1. csoportba tartozó személy bűnöző.
Egyébként - hogy tudj róla - a rendőrség maga közölte, hogy cigány származásúak csoportja támadta meg a kézilabdásokat.

Napirajzrajongó 2009.02.08. 16:34:55

@_tomy_: Teljesen egyetértek. Dolgozzon a fegyházban, amit megkeres, menjen zárolt számlára, kapjon belőle ellátást. Fizessen mindenért, amit benn kap. Ha súlyokat akar emelgetni, fizessen "kondibérletet". És ha mondjuk jómunkásember, a fegyházban töltött idő alatt spórolt pénzét vihesse haza. Kész. Ilyen körülmények közt nem mondanám, hogy haljon meg. De hogy tényleg én fizessem a szállását, kajáját, azért csak túlzás...

ot002 2009.02.08. 16:35:03

A megoldás egyszerű: nem kell szar helyekre járni. Vannak azért olyan szórakozóhelyek is bőven, ahova nem parasztok járnak, nincs is soha verekedés vagy ilyesmi!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 16:35:28

@Teamelite: Ez egy leegyszerűsítés akkor is. Nem állítom, hogy nincs olyan, amiket te leírsz. De ez bűnözés, és kész. Valóban tenni kell ez ellen, de nem az a mellébeszélés, ha azt mondom, hogy árnyaljuk már a kifejezéseinket, mert csúsztatás, és durva általánosítás, hanem az, ha egy összetett problémát leegyszerűsítetek egy darab hívószóra, amit mindenre rá lehet aggatni, és nagyszerű talaja a gyűlöletkeltésnek. Nem az a megoldás, hogy koncoljunk fel minden cigányt, mert sok közöttük a bűnöző, hanem az, hogy tegyünk azért, hogy ne legyenek azok. Ez egy hosszú, összetett és bonyolult folyamat, és más hozzáállás kell hozzá tőlünk is meg a cigányoktól is. Nem olyan egyszerű tényleg, mint a kiirtás, de talán egy civilizált nemzethez csak jobban illik, és hosszú távon csak ez a kifizetődő mindenki számára.

És mielőtt még valaki szóvátenné (mert úgyis sor kerülne rá): nem Rózsadomb, hanem Kőbánya, szóval nem csak képeskönyvben láttam már cigányokat...

Dave788 2009.02.08. 16:36:45

Valószínűleg sohasem állt közelebb a magyar társadalom a polgárháború kitörése eshetőségéhez, mint az elmúlt 3-4 hónapban. A keletkezett és fokozatosan erősödő össztársadalmi feszültségek, melyek egy része gazdasági, más része, pedig politikai eredetű—nem beszélve a hosszú ideje létező korosztályi ellentétekről—együttesen olyan instabil helyzetet eredményezett, mely leginkább egy finoman rezgő nitroglicerinnel telt hordóra emlékeztet. A nagy történelmi fordulópontokhoz/változásokhoz általában szükségeltetik egy erupciót előidéző esemény bekövetkezte, amely önmagában még nem biztos, hogy akkora horderővel bírna, amellyel a körülmények felruházzák.
Vegyük a jelen esetet: a három kiváló sportoló sérelmére elkövetett bűncselekmény súlyos és kirívó is, tehát más körülmények között is kiváltana országos és össztársadalmi felháborodást. Azonban a jelen körülmények közt igen nagy az eshetősége, hogy ez a különösen embertelen tett elvezethet egy az egész országra kiterjedő zavargássorozathoz; ha a Magyar Köztársaság erre hivatott szervei nem cselekednek gyorsan és törvényesen. Ellenkező esetben emberek tízezrei tehetik fel—származásra és társadalmi állásra tekintet nélkül—a kérdést, hogy mennyiben is él még a Rosseau által annak idején megfogalmazott társadalmi szerződés, mely íratlanul fennáll az állam és azt létrehozó és fenntartó polgárok között.
Másrészről igen jó párhuzamokat lehet vonni hazánk jelenlegi helyzete és a Dél-Afrikai Köztársaság 1950 utáni története közt. A Magyarországon élő cigány népesség főleg kistelepüléseken élő hányada társadalmi állása, jövedelmi viszonyai és nem utolsósorban életpálya kilátásai okán a radikalizálódás útjára lépett. Ebben Magyarország többségi népességének s a mindenkori kormányzó politikai elitnek történelmi felelőssége van. A fent említett országban ugyanez a helyzet állt elő a 20. század közepére csak azzal a különbséggel, hogy ott a hatalmat birtokló politikai elitet adó nemzetiség kisebbségben volt a többségi néger népességgel szemben. A kétszáz éven át tartó folyamat, amely a nemzetségi-törzsi szinten megosztott négereket. fokozatosan társadalmi és politikai zsákutcába szorította, a 30-as években a nemzetiszocialista ideológia hatására ugyancsak—viszont teljesen más célzattal—radikalizálódott búrok által létrehozott Apartheid-rendszerrel érte el csúcspontját. Ez a helyzet idézte elő az Umkhonto we Sizwe—A Nemzet Lándzsája, az ANC fegyveres szárnya—létrejöttét 1961-ben. (en.wikipedia.org/wiki/Umkhonto_we_Sizwe) Ehhez még hozzáadódott az 1960. március 21-én történt Sharpville-i Mészárlás, amelynek során a rendőrség az újonnan hozott szegregációs törvények ellen békésen tüntetők közé lőtt 69 ember halálát és több mint 180 sérülését okozva.( en.wikipedia.org/wiki/Sharpeville_Massacre)
Hazánkban a helyzet talán még nem ilyen súlyos, hiszen egyenlőre még nem lépett színre olyan karizmatikus és tekintélyes vezető, aki össze tudná fogni a származási szinten megosztott cigánytársadalmat s a “kirakatban” politizálhatna, Nelson Mandela tette s ugyanakkor remélhetőleg még nincs meg a háttérember sem, aki a katonai/technikai oldalát fogná össze egy ilyen mozagalomnak, mint amilyen Chris Hani volt en.wikipedia.org/wiki/Chris_Hani.
Ugyan a formálódó “Cigány Gárda” valószínűleg nem jelent komoly veszélyt, hiszen az a magyar törvényesség talaján s a törvényi kereteket felhasználva kíván létezni, meg tulajdonképpen a politikai elit is némiképpen távolságot tart tőle, de a Mohácsi Viktória EP-képviselő környezetében rendre feltűnő “praetorianus gárda” már adott esetben előképe lehet egy a dél-afrikaihoz hasonló szervezetnek.

Opinion 2009.02.08. 16:39:33

Ha kiderül, hogy ezek ais cigányok voltak, akkor végre a kormány elkezdhetne gondolkodni a miskolci kapitány állításán!
Ha így lesz követeljük Draskovics azonnali lemondását és Pásztor kapitány miniszterré való kinevezését!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.08. 16:40:18

@Fedor: Ha bizonyos bűncselekményeket döntő többségben balkezesek vagy szemüvegesek követnek el, akkor igen, beszélni kell balkezes- és szemüvegesbűnözésről.

KCB 2009.02.08. 16:41:34

Nyilvános akasztás, ennyi.
Tudom, brutális, ahogy az elkövetők is.
Az emberek nem látják a következményeket. Akkor bezzeg átgondolná hogy érdemes-e balhézni. Ezek nem olyan esetek amik erkölcsi aggályokat vetnek fel...
Legtöbbjük egyértelmű. Radikális dolgokra csak radikális eszközökkel lehet válaszolni.
Tényleg nem lehet már kimenni az útcára anélkül hogy az embernél ne legyen legalább egy gázspré. Egyes aluljárókba meg már le sem szabad menni, inkább átakciózza magát az ember az úton. Mikor tesz már végre valaki valamit?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.08. 16:42:27

A halálbüntetés nem megoldás semmire. Nincs jogunk elvenni egy ember életét.

Gilthanas 2009.02.08. 16:43:14

nem teljesen értem, hogy ki és hogyan látja bizonyítva azt, hogy az elkövetők cigányok voltak? kést használtak, többen voltak, ennyi elég is lenne hozzá?
szerintem megdöbbentő, hogy mindenki egyetért ezzel, és az aki felemeli a szavát ez ellen, el lesz hordva mindennek. lehet, hogy ezek után a cigányoknak tényleg van okuk félni? s az ehhez hasonló viselkedés (amit jelen esetben sziklaszilárd meggyőződéssel a romáknak tulajdonítanak) egy fokozott félelmi állapotból következő reakció. félünk, ütünk előbb, mint a másik.
a másik pedig, hogyha megnézzük a hasonló életkörülmények között élő "fehér" embereket, hasonló a bűnözési rátájuk. nem börtönt kell nekik adni, hanem megbecsülést és rendes munkát, olyat amivel bárki megelégedne. nincsen iskolázottságuk, persze, jómagam két egyetemen is hallgatok (elte, közgáz), és mindkettőn rendszeresek a cigányok (vagy egyéb kisebbségek) elleni kirohanások, akár tanárok részéről is némi humorral fűszerezve. amíg ez tolerált, addig ne csodálkozzunk, hogy nem tudnak felemelkedni, és kitörni

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.08. 16:43:53

@Fedor: Hogyan szeretnél tenni ellene vagy hogyan is lehetne tenni ellene? Eddig nem bírtak szocializálódni, ezután se fognak, pedig nem tegnap óta élnek mellettünk! Élnek magyarok is mélyszegénységben, mégse szarnak az udvar közepére, még magyar putrit sem láttam, pedig hidd el falusi vagyok, viszont pécsen vagyok egyetemista, vannak cigány ismerőseim, ők tudtak kezdeni magukkal mégis valamit(rendőr, tűzoltó)egytől egyik utálja ezeket a mocskokat...

Nem vagyok fideszes 2009.02.08. 16:44:23

Gilthanas: A szemtanúk egyöntetű állítása megfelel, vagy azt is kevesled?

turwall 2009.02.08. 16:46:38

@Dave788: az első résszel egyetértek, de a Dél-Afrikával val összehasonlítás több, mint sántít. Ugye, azért a magyarok nem betolakodó gyarmatosítói a cigányoknak a Kárpát medencében?

histar007 2009.02.08. 16:47:18

Elgondolkodtat, hogy mondjuk szembe jön velem egy ork banda, és csak a nálam lévő értéktárgyak transzferére kérnek fel. Mindezt persze úriember módjára.
Ha megteszem, akkor azt monjdák hogy gyáva vagyok, és mivel ilyen csicska is, ezek az urak csak bátrabbak lesznek.
Ha nem teszem meg, akkor pedig esélyese leszek a tárgyévi Darwin-díjnak, mint az a marha, aki leszúratta magát 20 ropiért ért a 4 éves mobiljáért.

Marad a pisztoly a zsebben, ha mázlim van akkor nem a vesémre mennek hátulról...
Bár ha jól tudom, a jogos önvédelem nem illet meg ha csak kés van nála, nálam meg stukker.

nyistapista 2009.02.08. 16:48:47

@Kerek Perec: Dehogy brutális. Iránban ez a szórakozás kicsiknek-nagyoknak. Majd heccből rád fogom, hogy letaperoltál egy kislányt, és halálra kövezünk. Haha! Az lesz ám a jó muri.

Ember, nézd már meg egy térképen, hogy Magyarország hol helyezkedik el a világban, és lapozz fel egy naptárat is. Igen, valóban 2009.

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.08. 16:50:45

@Gilthanas: rendőrség, külföldi és magyar hírportálok, szemtanúk...ennyi nem elég? Elolvastál egyetlen cikket is a hírről?

szubjektiv 2009.02.08. 16:52:06

A bokszoló cigány gyerek ölt meg egy másik srácot. Legyünk pontosak.

Nem vagyok fideszes 2009.02.08. 16:53:09

Azért azt nem sajnálnám, ha a szerb, horvát, meg román nehézfiúk egy kis magányomozásba fognának és ők csípnék el ezeket az állatokat. Tuti nem úsznák meg egy kis ejnye-bejnyével, mint amit a gyáva magyar bíróságtól remélni lehet.

beton_ 2009.02.08. 16:53:31

A cigányok kultúrájának része a bűnözés. Amelyikük ezt nem hajlandó feladni, azt soha nem fogja elfogadni a többségi társadalom.

Dave788 2009.02.08. 16:53:38

turwall 2009.02.08. 16:46:38
Nem természetesen nem. Igazán sajnálom, hogy kegyelmed ezt a következtetést vonta le az elemzésemből. Nem volt szándékomban azt állítani, hogy a két ország története s egyéb viszonyaik megegyezőek csupán párhuzamok vonásáról írtam.

vers 2009.02.08. 16:54:35

a cigányokat csak radikális eszközökkel lehet legyürni, aki eddig erre még nem jött rá majd ráfog, a helyzet ennél egyre csak rosszabb lesz
több százezer cigány log az ország nyakán mint egy pioca, és csak tosznak és tosznak gyártják a mocskos fatyjaikat

Trig 2009.02.08. 16:55:59

Szomorú és dühítő.
A halálbüntetés nem megoldás, de szívből remélem elkapják azokat az állatokat. Nem azt az egyet aki leszúrta, hanem az összes szarházit. Azokat akik kirángatták a helyről, azokat akik belekötöttek, azokat akik összerugdosták a földre küldött szerencsétlent, stb. Rohadjanak meg mind a börtönben, fizetek is érte pluszba ha kevés az adó.
Legyenek bár cigányok (azok voltak, nem tudom miért kell parázni ettől) vagy nem cigányok.

Opinion 2009.02.08. 16:58:28

@Gilthanas:

Te nem vagy normális barátom!

Gilthanas 2009.02.08. 16:58:35

@Lófasz Hadnagy: ha megnézed a legelső kommentet, akkor rájössz, hogy mire gondoltam. én csak az olvastam a dologról, ami fent van interneten, tény nem kutattam utána, de ettől függetlenül nem vagyok ezzel egyedül szerintem, mégis mindenkinek egyből meggyőződése, hogy cigányok voltak... a szemtanúk pedig...mindegy nem olvastam róla, ott sem voltam.
maylo: ez a kedvencem a cigányokkal: nekem semmi bajom nincsen azokkal, akik dolgoznak, sőt van is ilyen ismerősöm (nekem is, sőt olyan is, aki nem dolgozik), és ezek is utálják azokat, akik segélyből élnek... ezt is elértük, aki kiemelkedik, az utálja azt, aki nem... valahogy nem tűnik életképes megoldásnak, hogy az aki segíthetne rajtuk, az megveti őket, és ez pedig a társadalom hatása rájuk, így nem lesz előrehaladás, csak a probléma súlyosbodik
egy gyenge párhuzam jutott eszembe: asszimilálni szeretnénk őket, hogy olyan legyen az értékrendjük, életmódjuk, mint a mienk, legalábbis ne zavarjon senkit se. hogy is vagyunk ez euval? le tudnánk mondani a rendszer jobb működése érdekében a kis szokásainkról, és mondjuk tudnánk olyanok lenni, mint a franciák, vagy a németek? netán mint a románok?

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.08. 17:03:47

@Gilthanas: Nekik ugyanazok a feltételek adottak, mint nekem voltak vagy a szüleimnek, érdekes én/mi tudtunk élni vele(értsd.: iskolába járni,tanulás mellett melózni), ők miért nem tudnak? Ja, mert egyszerűbb élősködni, semmittenni...és igen az ilyeneket lenézem és nem vagyok hajlandó plusz juttatásokat nekik adni, amiket én sem kaptam meg...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 17:04:08

@turwall: 1. Mint írtam is, lehet, hogy ők követték el, csak nem biztos. Ha ez azóta bebizonyosodott, akkor oké, ők voltak, de ez mennyiben szempont? Súlyosbító körülmény? Enyhítő? Hát akkor meg?

Az általad citált két csoport között biztos, hogy csak a bőrszín a különbség? Szerintem ha az a két csoport azonos anyagi színvonalon élne, nem lenne ekkora különbség se. Neked is írom újra, nem az gátolja helyzet megoldását, ha eltagadjuk ezt a kifejezést, hanem pont az, hogy ez a szó durván leegyszerűsít, és ezzel eltakarja a valódi problémákat. Mert lehet, hogy számodra ez "nem jelenti annak állítását, hogy minden, az 1. csoportba tartozó személy bűnöző", de a többség számára, aki ezt a kifejezést előszeretettel használja, bizony ez a lényeg.

Még egyszer: nem védek én senkit, aki bűnt követ el: bűnhődjön, megérdemli. De csak ő, és ne az egész nációja. Tessék csak visszaemlékezni, hogy milyen érzés volt 90 környékén osztrák boltok ajtaján azzal a felirattal találkozni, hogy "Magyar, ne lopj!", aztán tessék ízlelgetni azt a szót, hogy magyarbűnözés. Na, milyen? Igazságosnak érzed?

inhibited 2009.02.08. 17:06:07

egyébként az fix hogy cigányok voltak?
tud valaki valami pontos infot?

nick_007 2009.02.08. 17:06:20

A halálbüntetést szerintem nem kéne visszaállítani, de az biztos, hogy meg kéne reformálni a büntetésvégrehajtást. És a rendőrséggel is kellene valamit kezdeni, hogy legyen közbiztonság.

Persze, ha egy rendőr beszél a problémákról, akkor rögtön le akarják váltani.

Szavazás:
wita.hu/index.php?show=wita&wita=102
Ön szerint hibát követett el Pásztor Albert miskolci rendőrkapitány, amikor nyilvánosan kimondta, hogy az elkövetők mind cigányok voltak?

ZoZoltán 2009.02.08. 17:06:39

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy liberális értelmiségi létemre ezt kell mondanom, de nekem most lett tele a faszom a cigányokkal.

Eddig az egymás mellett élés bajnokaként veszekedtem mindenkivel, anyáztam baráttal, rokonnal, ismerőssel, akiket intoleránsnak, türelmetlennek, kvázirasszistának tartottam, ismételgetve, hogy megértés, együttérzés, segítő jobb...

Ismét mondom: lehajtott fejjel kell igazat adnom azoknak, akik eddig is azt mondták, hogy a 21-ik századi Magyarország legnagyobb biztonsági kihívása a cigányok lesznek, hogy a cigánybűnözés soha nem látott szintre fog eljutni, ha nem teszünk valamit...

Borzasztó dolog ezt kimondani 43 éves fejjel, de kurvanagyot tévedtem.

Őszinte részvétem a bestiális módon meggyilkolt sportoló családjának, a többi megsebesítettért szorítok, és annyit mondok, hogy ez így nem mehet tovább, a sarkunkra kell állnunk...

Szomorúsággal,

ZoZoltán

Gilthanas 2009.02.08. 17:08:53

@maylo: ugyanazok a feltételek, na persze igen, mert hogy sehol sem különböztették meg őket igaz? aki ki akar törni közülük, annak iszonyú sokat kell szenvednie, mire egy szűk körben elismerik, hogy igen, ő "rendes", de ha belép egy szórakozóhelyre simán megkaphatja megint: te cigány takarodj!
ha ezek az egyenlő esélyek, akkor megnézem, hogy a magyarok közül hányan törnének ki fordított helyzetben?

ctrl 2009.02.08. 17:08:56

Gilthanas.

Az a baj ,hogy lesütjük a szemünket évtizedek óta ha a cigány bűnőzésről van szó.

A probléma az ,hogy a jogvédők, meg az álszent liberálisok valamint az igazságszolgáltatás impotenciája miatt lassan azoknak a romáknak is rettegniük kell, akik a társadalom hasznos tagjai.
Egy puskaporos hordón ülünk és sajnos a te véleményed is csak olaj rá.A szikrát a BŰNELKÖVETŐ romák fogják vetni a hordóra, de sajnálatos módon az etnikum asszimilálódott része is megissza a levét.

beton_ 2009.02.08. 17:10:00

@Fedor: Hát én a "Ne lopj magyar"-nál is azokat a magyarokat ítélem el akik loptak, nem pedig az osztrákokat akiknél hirtelen megnövekedett a lopások száma.
Ezt kellene a cigányoknak is tenniük, elítélni a bűnözőket, nem pedig hősként ünnepelni a börtönből hazatérteket.

Srác56 2009.02.08. 17:10:50

Mélységesen egyetértek egy másik blog hozzászólóival (Igazirendorseget, ELÉG AZ ÁVH-BÓL!), ezért idemásolom, mert jobban én sem tudnám összefoglalni a lényeget.
Amíg a "rendőrség" névvel illetett, magyarországi ÁVH még 2009-ben is él, virul és 30 ezer ávóst fizet, addig a közbiztonság, az állampolgárok védelme és szolgálata a ZÉRÓ szinten van.
Nincs más kiút, mint meghirdetni a csaló, tolvaj, népellenes féldiktatúra elleni ZÉRÓ toleranciát a nép részéről. Ezek kizárólag 56 szelleméből értenek, mint a leforrázott farkas a forró vízből. Addig csak nyúzzák, zaklatják azt a népet,
amelyiket szolgálniuk és védeniük kellene. De ehelyett ölbe tett kézzel szolgáltatják ki a haramiáknak. Ami érthető, hiszen egy tőről fakadnak. Az ÁVH-t is egy bűnöző diktatúra hozta létre bűnözőkből, a nép ellen. Tragédia, hogy 20 évvel a
rendszerváltás után még mindig ez a maffia ül az emberek nyakán.
Ez a bolsevik haderő, amelyiknek legfőbb szórakozása, hogy például világbajnok vízilabdázóinkat zaklatja és hurcolja meg egy éjszakai igazoltatás során. Ahová bezzeg rögtön jutott vagy két tucatnyi a "kevés rendőrből". Akkor,
amikor nemzetünk büszkeségeit kellett megbilincselni. Gyilkos hordák fékentartására meg "nincs rendőr"! VÉRLÁZÍTÓ!

Ehhez annyit teszek hozzá, hogy mai hír szerint plusz 2 milliárdot kap a rendőrség. Átszervezésre, új emberekre. Mert ha 150 mkilliárd nem volt elég az eredményességhez, akkor majd 152 megoldja a problémát. Ahelyett, hogy ÚJABB PÉNZKIDOBÁS helyett azzal foglalkoznának,
KIK, milyen "szakemberek" kapják a pénzt és főleg MIRE?

4tuna · http://veletlenek.blog.hu/ 2009.02.08. 17:11:00

Pontosan... ha megvéded magad, akkor is te kerülsz bajba, mert nem ugyanolyan mértékű a védekezésed. Ebből következően hordj magaddal különböző pengehosszú késeket, viperát, boxert, stb...

Rousboy 2009.02.08. 17:11:58

@ZoZoltán: Kicsit magamra ismerek a hozzászólásban, én sem vagyok szélsőséges, de ez az x. eset, és ez volt az első, ami szélsőséges érzéseket váltott ki belőlem. Minden normális értékrendű, MAGYAR honfitársam arra kérem, hogy vigyázzatok magatokra, egy ilyen helyzetben inkább mindenki fusson el "gyáván", ne a becsület miatt halljunk meg olyan senkiházi szemetek miatt, akik tízszeres túlerőben merik csak vállalni a küzdelmet. Én Tae kwon do-s vagyok, szart se értem volna az országos szintű tudásommal. Aljas tetvek, leszúrni valakit késsel? Hátulról, vesén?
Basszameg, álljon oda egy-az-egybe és legyen KÜZDELEM. Nem halálig, nem szól bele más. Ez a jó öreg betyárbecsület, ami ezekből a mocskos buckalakókból régen hiányzik...

Swings 2009.02.08. 17:12:01

2 órája hallottam erről az egészről,s egyszerüen nem térek magamhoz,pedig ez a rideg valóság!!Komplett tragédia ez az ország!!Így menjen el az ember szórakozni a barátaival????-ebben a tetves ,komolytalan országban mindent lehet??-csupán a normális emberek nem élhetnek ahoz méltóan.Sokkal keményebb igazságszolgáltatás kellene szerintem, ill foglalkozni a halálbüntetés visszaállítása címü kérdéssel!!Érdekes,Kínában pl oszlophoz állítják s kivégzik a parasztot,nem geciznek s nem etetik ,itatják a börtönökben az adofizetők pénzén.A multkor láttam egy erről szóló dok filmet az egyik csatornán.-ez kellene itt is!!S ha már itt tartunk :egy jo könyv,ajánlom mindenkinek:Kínzások és kivégzések története.-Lenne mit tanulni a mai törvényhozóknak!Szóval ez az egész...26 évesen,szinte most kezdődött volna a nagybetüs élet...el vagyok keseredve.Hogy én el vagyok keseredve az egy dolog, de az elhunyt ill sérültek hozzátartozoi... szörnyü...kitartást kívánok!

Aaronka 2009.02.08. 17:12:17

a rtl klub híradója szerint semmit nem lehet tudni az elkövetőkről...
gratulálok. ennyire hülyének nézni az embert

ctrl 2009.02.08. 17:12:46

ZoZoltán, a leírásod alapján magamra is kellett ismernem.
Sokáig harcoltam a kőagyú radiális tirpákok ellen, akik zsidó vagy nem zsidó, cigány vagy nem cigány alapon tettek különbséget az emberek között.

Ami zajlik ma az országban az reálisan ébreszt félelmet minden emberben(jó,a felső tízezerben kevésbé).

Hozzám tavaly törtek be, azóta hevederzárak, riasztó és a legnagyobb félelem, mi van ha elkapom amikor betörnek hozzám, mert akkor sajnos én kerülök börtönbe.

Spéter46 2009.02.08. 17:13:55

@Káposztakukac: 40 éves védői múlttal rendelkezem. Ismerem az ország börtöneit és fegyházait. Sajnos nincsen igazad. Valóban a börtönben és a fegyházban ma már jobb dolga van néhány elitéltnek mint a kinti életben!!!!!

turwall 2009.02.08. 17:15:29

Dave788 2009.02.08. 16:53:38
Úgy gondolom, egyrészt alapvetően eltér a kiinduló helyzet (bennszülött többség - gyarmatosító kisebbség, ill. bennszülött többség - betelepült kisebbség), másrészt Mo-on egyelőre szó sincs a hatalom apartheid-hez hasonlítható viszonyulásáról a cigány kisebbséghez, sőt. És emiatt a cigányság fehérekkel szembeni radikalizálódásának sem látom okát.
Az biztosnak látszik, hogy sokkal többet kellene, kellett volna tenni ezen a téren, de tudom, hogy ezek csak szavak, és konkrétumok tekintetében, bevallom, a legtöbbször tanácstalan vagyok

Rousboy 2009.02.08. 17:15:50

@Spéter46: Erre ott a veszprémi börtön nagyon jó példának. Egyszerűen elsőosztály, minimális kötelezettségekkel...

ctrl 2009.02.08. 17:16:19

Srác56, az a baj ,hogy a fogyatékos hozzászólásod csak rontja a blog színvonalát és nem méltó egy ilyen tragikus eseményhez.
HA szerinted a rendőrök okozzák azokat a folyamatokat amelyek ma jellemzőek hazánkra, akkor meg sem kérdezem ,hogy az 56-os szám nem-e az intelligenciahányadosodra utal.

Demetriosz 2009.02.08. 17:16:42

A@Azördögügyvédje: Ez nagyon régi, 70-es évekbeli liberális toposz az USA-ból. AZÓTA BIZONYÍTOTT TÉNY, HOGY MINDEN KIVÉGZÉS 10 (TÍZ!) ÁRTATLAN EMBERT MENT MEG!

2009.02.08. 17:16:53

A különbözö szemtanuk elmondása alapján M.Cozma és tsai a pultoslány védelmére keltek, aki szóvátette azt hogy fizetés nélkül akartak távozni, ezután megütötték! Nem félreértési bünözés,vagy megélhetési bünözés volt, hanem gyilkosság! Ám az elkövetök kössék fel a gatyeszt, mert SESUM édesapja megbizásából, 300 Arkan-gárdista keresi a cigányokat!M:COZMA édesapja is küld át embereket , ök is keresik a "megélhetési" bünözöket!Szurkolok nekik hogy hamarább találják meg öket, mint a rendörök!

mesés vesés 2009.02.08. 17:17:11

Ne hozd ide Simont. Az megérdemelte amit kapott. Én is elintéztem volna a mocskot.

rg68 · http://www.avarositanya.hu/site/ 2009.02.08. 17:20:01

Antall József miniszterelnök leghíresebb mondata úgy szólt: "Tetszettek volna forradalmat csinálni!" Politikus Urak! Nem tetszik látni, hogy polgárháború felé sodródik az ország? Tessék észrevenni, mielőtt iszonyú nagy baj lesz!

turwall 2009.02.08. 17:21:46

ZoZoltán 2009.02.08. 17:06:39
Úgy látom, már legalább ketten járunk hasonló cipőben

Spéter46 2009.02.08. 17:22:08

@vers: Igen sajnos én is úgy látom, hogy ez az állapot még csak a kezdet. Borzalmas összecsapások fognak bekövetkezni a cigányság és a magyarok között, és ennek a harcbak számlálhatatlan ártatlan áldozata lesz!!!!

Gilthanas 2009.02.08. 17:22:13

ctrl

de a társadalom hasznos tagjainak nem csak azért kell rettegniük, mert itt vannak a cigányok, hanem azért is, mert a társadalom szépen lassan radikalizálódik, ami viszont semmire sem megoldás, hanem egy természetes reakció, amit a bizonytalanság és a félelem növekedése vált ki. s ez nem a cigányok miatt van, legalábbis főleg nem, hanem mert gyakran teljesen kilátástalan az ember gazdasági helyzete, kik a hibások? teremtünk egy ellenségképet: cigányok. nem vesszük észre, de lassan ugyanaz lesz, mint az 1930-as évek náci Németországában

ui. mutatna nekem valaki valamilyen hiteles hír forrást, ahol kimondják, hogy cigányok az elkövetők, csak mert én tényleg nem találtam, csak hivatkozást, hogy egy román oldal egy magyar rendőrségi kijelentésre hivatkozva mondta, hogy romák voltak
köszi

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 17:22:44

@maylo: Ott a megoldás abban, amit írsz: "vannak cigány ismerőseim, ők tudtak kezdeni magukkal mégis valamit(rendőr, tűzoltó)" Gondolkodj el azon, hogy ők mitől mások: ambíció és tanulás. Az elsőt fel kell ébreszteni mindenkiben, a másikat meg támogatni kell. És ez nem segély: befektetés. Befektetés abba, hogy egyszer ők is normális adófizetők legyenek (több bevétel, kevesebb kiadás segélyre, börtönfenntartásra), hogy nagyobb legyen a közbiztonság, és hogy eltűnjön (na jó, legalább csökkenjen) a gyűlölködés. Mert a probléma létezik, senki se tagadja: de biztos, hogy a bűnbak-képzés és és a félelemkeltés a megoldás? Szerintem ez csak ront a helyzeten. Mert nem fogadom el, hogy "Eddig nem bírtak szocializálódni, ezután se fognak". 90 előtt ehhez már közel álltak (jóval közelebb, mint most), csak aztán a rendszerváltáskor őket rakták ki elsőként a munkahelyükről, és a bőrszínük miatt sokukat elhajtják mind a mai napig, ha dolgozni szeretnének. Ezért van az, hogy 20 év után tényleg van olyan nemzedék, amelyik már ebbe nő bele. Persze ez nem az jelenti, hogy visszasírom a Kádár-rendszert, mi sem áll távolabb tőlem, már csak azért is, mert az a módszer, amit ők használtak (a kapun belüli munkanélküliség), rossz volt, hosszú távon nem fenntartható, és még álszent is. De az irány jó: tanulás, munka, példamutatás. Ez persze unalmasabban hangzik, mint a cigányírtás, ezt elismerem, de hosszú távon hasznosabb.

-=pierre=- 2009.02.08. 17:22:57

@Azördögügyvédje:
Majd amikor egy közeli hozzátartozódat, ne adj isten, egy családtagodat ölik meg sz@rháziak, nem így fogod gondolni, biztos vagyok benne... Saját tapasztalat, sajnos :-(

HencegőLajos 2009.02.08. 17:27:08

@ergé68: Ez így igaz. Az eddig békés többség oda fog csapni. Aztán majd lesz egy roma holokauszt emléknap, a meggyilkolt roma tízezrek emlékére...

De ki a ludas ebben? A roma kisebbség többsége. Miattuk azonosítják a cigányokat a bűnözéssel - az egész világon (lásd Blöff c. film). A legnagyobb vesztes pedig az a becsületes cigány lesz, akit a színe miatt talál majd meg a feldühödött, felkelt nép.

Mit lehet ez ellen tenni? Semmit. Sajnos semmit...

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.08. 17:28:22

@Swings: mi meg mobiltelefon használatot akarunk nekik engedélyezni. beszarás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 17:28:37

@beton_: "Hát én a "Ne lopj magyar"-nál is azokat a magyarokat ítélem el akik loptak, nem pedig az osztrákokat akiknél hirtelen megnövekedett a lopások száma."

Ki írta azt, hogy nem kell elítélni az igazi bűnelkövetőket? Én az általánosításról beszéltem!

beton_ 2009.02.08. 17:30:18

@Fedor: Ez a baj, hogy amíg a gyereketket otthonról nem össztönzik, nem lesz semmi változás.
Méghogy a cigányok mennyire szeretik a gyerekeiket. A valóság az, hogy szarnak a fejükre.

parttalan 2009.02.08. 17:30:22

Azt honnan is tudják a jól értesült olvtársak, hogy az elkövetők egytől-egyig cigány származásúak?

kamasuka 2009.02.08. 17:31:04

Feleségem egyik jóismerőse mozgássérült. A csajt éjjel, miközben hazafelé tartott kirabolták (kés a torokhoz, közben büdös lehellet, béna kurvázás, hasonlók), majd meg is rugdosták egy "viszonylag" SEM lepukkant helyen, már nem tudom rózsásan látni a helyzetet, és nem hinném, hogy ez nem megy majd át valamibe. Mindezzel az a baj, hogy ez is Gyurcsányéknak lesz jó, ők jönnek ki majd jól belőle (rájuk szavaznak a cigányok pl), míg a másik fél a többire, ami pont 4.99%al lesz kevesebb, mint az MSZPre leadott voksok.

rockjano 2009.02.08. 17:31:17

Szánalmas ez a sok barom aki itt halálbüntetést kér. Miért csak ennyit, nyilvános akasztást...halálrakorbácsolást fôtéren, had repdessenek a húscafatkák, esetleg kerékbetörést mint a középkorban jó mulatság volt az is.

Csak kötelezôvé kéne tenni hogy azok hajtsák végre akik itt errôl leveleznek. Nézzük meg van-e bátorság bennük hozzá, elég debilek-e?

Gyerekek már nem itt tartunk értsétek meg.

Aki megöl valakit annak halál...aki kettôt ôl annak két halál??? És aki ezret ôl annak mit??? Hol a határ, ez itt nem Irán bassza meg.

Aki meg nagy társadalmi kataklizmától tart az is marhaság, nagyon kevesen akarják ezt igazán nállunk.

HencegőLajos 2009.02.08. 17:32:38

@Fedor: Általánosítás? "A ne lopj magyar!" osztrák feliratok miatt szégyenérzetem volt. Ha egy népet megbélyegeznek, akkor be kell bizonyítani, hogy a sztereotípia nem igaz rá. Nem a megbélyegzőt kell meghurcolni. "A ne lopj magyar" felirat annak idején nagyon is illet a helyzethez. Rengeteg magyar lopott.

kamasuka 2009.02.08. 17:32:56

@kamasuka: Ja, és cigány volt az illető, ráadásul kb. 15 éves ...

Árpád a Király 2009.02.08. 17:33:25


Koszos cigány disznók voltak.

Keressük meg őket és karóba kell húzni mindet!!!

beton_ 2009.02.08. 17:33:39

@Fedor: Én, mint magyar nem az általánosító osztrákokat ítélem el, hanem a tolvaj magyarokat. Őket érzem felelősnek a helyzetért. Mutass egy olyan cigányvezetőt aki ugyanezt teszi!

KiNG 2009.02.08. 17:34:08

Egyszerűen hihetetlen.
És a média elhallgatja, hogy cigányok voltak az elkövetők.

Hány embernek kell még meghalnia, csak mert a tetű banda ott fönn nem képes elismerni, hogy a cigány irtja a magyart, és nem tesz emiatt intézkedéseket ellene?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.08. 17:35:24

@beton_: "z a baj, hogy amíg a gyereketket otthonról nem össztönzik, nem lesz semmi változás."

Na látod, ezen kéne változtatni! Valahogy ösztönözni kéne a szülőket. De a Magyar Gárda-féle megoldások szerinted alkalmasak erre?

boj (törölt) 2009.02.08. 17:35:52

@parttalan: "Azt honnan is tudják a jól értesült olvtársak, hogy az elkövetők egytől-egyig cigány származásúak?"

Külföldi portálok (lásd sport.ro), szemtanúk vallomásai (lásd cikk kisalfold.hu-n), hazai hirportálok.

Lehet, hogy tévedünk. De a 'Minden magyar fasiszta!' mosztkvatéris szeánszhoz képest még ekkor is konszolidáltak és jófejek lennénk...

ctrl 2009.02.08. 17:35:53

Gilthanas

Nem a politikai elit felelőssége az ,hogy nem helyén kezeli a roma kérdést?
Az nem lehet megoldás ,hogy homokba dugjuk a fejünket és kiabáljuk ,hogy nincs cigánybűnözés miközben a tapasztalatok ennek ellenkezőjét bizonyítják.
Egy időben én is ijesztőnek találtam a radiakalizáció ütemét, de mára be kellett látnom ,hogy sajnos a fentről gerjesztett folyamatnak ez a törvényszerű következménye.
Ez nem a 30-as évekbeli bűnbak keresésnek felel meg, hogy na nézzük csak, hát a zsidók felelősek mindenért.Itt sajnos vidéken megmondhatja akárki ,hogy kik ütöttek agyon kit, kit raboltak ki,kihez törtek be és vajon kik követték el a bűncselekményeket?
Nem kell itt bűnbak, látja mindenki mi folyik, a rendőrség tehetetlen(azzá teszik), a bíróságokról és ügyészségekről nem is beszélve.

ellenszenvesfigura 2009.02.08. 17:36:50

Jajajaj, szerintem pedig a késelők igazából náczifasisztarasszista provokátorok voltak! Hihetelen, mire nem képesek, hogy a becsületes roma állampogárt ilyen helyzetbe hozzák! Ezek után hogy menjenek szegények szórakozni?? Az egymást gyilkoló aljas sápadtarcúak mindent rájuk fognak fogni! Követelem az áldozatok családjának felelősségre vonását, kártérítést a rossz hírbe hozott gyanúsítottak családjának!
Szégyelljétek magatokat mind!

Demetriosz 2009.02.08. 17:39:01

@rockjano: Sőt senki se akar társadalmi kataklizmát, mégis a mostani események alapján lesz...

Gondolta volna valaki mondjuk 10 éve, hogy itt fogunk tartani? Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy ez nem büntetőjogi vagy büntetés-végrehajtási probléma elsősorban. Ez egy komplett társadalmi probléma, amelyre az oktatás, a foglalkoztatáspolitika, és a szociális rendszer teljes megreformálása adhat választ hosszabb távon. Addig meg egy erős rendőrség.

Rousboy 2009.02.08. 17:40:29

@igor.h: Nem voltam ott. De a Patrióta télleg egy kultúrált, jó hely, soha nem láttam én se balhét, nem olyan társaság jár oda. Veszprém eleve nem sok cigány lakossal büszkélkedik, ez egy nagyon jó tulajdonsága. (volt)
Remélem minél több hülye retekarcú köcsög elolvassa ezt a cikket, akik kételkednek abban, hogy buckalakók követték el ezt a mocskos, aljas tettet.

beton_ 2009.02.08. 17:42:21

@Fedor: Erre tényleg nem jó a Magyar gárda. Ez a cigány szervezetek dolga lenne, de azok inkább csak rasszistáznak, nem a megoldásokat keresik.

Spéter46 2009.02.08. 17:44:59

@ctrl: Csatlakozva hozzátok én is érzem egyszer túl leszünk a gazdasági bajokon, talán még az országnak is normális vezetése lesz, a cigánykérdés a lényeg. Az ország katasztrófáját fogja okozni, ha tétlenül nézzük, hogy szerveződik és hogyan növekszik illetve hogyan lesz egyre meghatározóbb a cigányok bűnözése!!!!

Alt Gr 2009.02.08. 17:46:15

Szerintem a halálbüntetéssel csak annyi a gáz, hogy ha működne az intézménye, akkor például Kaiser Ede már halott lenne - (valószínűleg) ártatlanul. :S

Zoli a séf 2009.02.08. 17:46:17

Fedor!
Igen is van cigány bűnözés! Ezt nem én mondom, hanem a miskolci cigány vajda!!!
De, ha viszont nincs cigány bűnözés, (mert a cigány is ugyan olyan ember mint más), akkor az sem számít, hogy szegény Cozma román volt-e, vagy határon túli magyar. Igenis kell a halálbüntetés. Ez a sok hülye jogvédő hozta az országra ezt a sok szart.

Alt Gr 2009.02.08. 17:47:23

U.i.: Igaz ő sem egy matyóhímzés, de akkor is.

Gilthanas 2009.02.08. 17:50:24

@ctrl:

egy szóval sem mondtam, hogy nem a politikai elit felelőssége, csakhogy kinek a felelőssége a politikai elitet ellenőrizni, hanem azoké, akik megszavazták őket, s ez nincsen meg. helyette megoldáspótlékokat, egyszerűbb és rövidtávom látványosabb alternatívákat keres az ember, s talál is. a legegyszerűbb valakit utálni azért is, amit talán nem is ő tett. nem írtam azt, hogy olyan a helyzet, hanem hogy kezd olyanná válni, mint a harmincas években volt. még nem olyan, és a mi felelősségünk, hogy megállítsuk.
nem megoldás, hogy hagyjuk, hogy minden menjen a maga útján, hanem cselekedni kell, de a cselekvés alatt nem azt értem, hogy kukát borogatni, autókat égetni kell, hanem valódi, civil szerveződéseket, amik ellenőrzik a végrehajtó hatalmat, mert sajnos a másik két hatalmi ág ezt nem teszi.
csak ismételni tudom magam, sok kisebbség hasonló helyzetben, mint a cigányok, nagyon hasonló viselkedésmintát követnek: pl. törökök a németeknél, kurdok, baszkok, írek Észak-Írországban (ez utóbbiak terrorszervezeteket is létrehoztak). ha mi is akarunk egy saját terrorszervezetet, akkor csak hajrá, szervezzünk pogromokat, a helyzet nem lesz jobb. a változás, ami kell ide, az nem fog egyik napról a másikra történni, lesz visszaesés, erőszak, de ha nem tesszük meg, ha nem mutatunk toleranciát, akkor a másik oldal miért tenné? talán ők nincsenek kitéve a skinheadek támadásainak? vagy amit nem lehet észrevenni, de jelen van, a folyamatos megkülönböztetésnek? erre nem ellenérv, hogy ők is ugyanezt teszik... ha valóban európaibbak vagyunk mint ők, akkor nekünk kéne nyitnunk...de erre sok esélyt nem látok, mégis meg kell próbálni

agár 2009.02.08. 17:51:02

Tudna valaki olyan programot írni, amivel a kilincs orrúakat, meg helytartóikat, a libsiket ki lehetne moderálni?

Rousboy 2009.02.08. 17:53:53

Teljesen nyílvánvaló hogy ezek a tetvek követték el.
Nem értem, hogy Magyarországon miért nem jelenhet meg egyetlen ilyen cikk se?
Utálom a kuruc.info, meg hasonló szélsőjobbos uszító szar lapokat, de sajnos most azt tekintem hiteles hírforrásnak, a liberális nézeteimmel.
Egyetlen magyar hírportál nincs, aki nem ennek a tetvedék árnyékkormánynak a bérence? Mitől félnek, polgárháborútól? Addig kellene meglépni ezt a dolgot, amíg van esélyünk ezek ellen az embernek nem nevezhető élősködők ellen.

Bobby Baccala 2009.02.08. 17:54:08

@Fedor:

elmész te a picsába...az összes kibaszott jogvédővel együtt.

abban egyetértünk hogy itt nem cigánykérdés van hanem jogvédőkérdés...azóta ilyen bátrak ezek a tetvek.

kpityu2 2009.02.08. 17:54:11

Hogy jön ide, hogy nagy darab vagy sem ? Senki sem keményebb az acélnál és gyorsabb a golyónál.

Alt Gr 2009.02.08. 17:54:14

@rockjano: Mégis talán nagyobb rend lenne.
Nem kívánom senkinek a halálát, de az biztos, hogy fordított esetben, akár Cozma gyilkosai is, gond nélkül hidegvérrel megölnének akárkit, ha az érdekeik úgy kívánják.

ellenszenvesfigura 2009.02.08. 17:57:14

hiteles népszabadság? ez jó, tetszik.

Rousboy 2009.02.08. 17:57:25

@kpityu2: Teljesen mindegy mekkorák voltak a tetves cigányok. Egy-az-egyben nem állt volna oda egyik sem, mert GYÁVÁK és nem képesek egyenlő esélyek mellett KÜZDENI.
Itt sem, az élet más területein sem.

vers 2009.02.08. 17:57:42

@Gilthanas:

tolerancia a cigányoknak ? az édesanyukád lofarkát azt

az összes segély megvonni tölük, odaadni a rendörségnek, igaz hogy pár évig kemény lesz
de hosszutávon kifizetödik, amelyik büdös cigánynak nem tetszik a rendszer, elhuz a picsába

persze az is megoldás ha én huzok el nyugatra...

Rousboy 2009.02.08. 18:00:10

@vers: "persze az is megoldás ha én huzok el nyugatra... "

Baszki annyira szomorú hogy én is ilyeneken gondolkozok. Jó hivatással, itthon is szépen, bőségben tudnék élni, de mégis.
Felépítesz magad köré tudást, tapasztalatot, egzisztenciát és ki tudja téged mikor szúrnak le a barátod babaavatóján.
A hideg kiráz ettől az egésztől.

borboja 2009.02.08. 18:04:14

Ha Keiser Ede halott lenne, akkor valóban lenne 1 ártatlan halott. Így viszont, hogy nincs halálbüntetés, minden nap van egy ártatlan megkéselt, agyon vert stb. halott.

Demetriosz 2009.02.08. 18:10:13

@borboja: Azért Kaiser Ede se olyan ártatlan halott lett volna, ő is a megrögzött bűnözői kategóriához tartozott, legalább 15 év kijárt volna neki a többi dolgaiért.

3006 2009.02.08. 18:15:50

Cigánybűnözés van. Ez- gyengébbek kedvéért- nem azt jelenti, hogy mindencigány bűnöző, azt viszont jelenti, hogy a bűncselekmény elkövetési módja ( modus operandi) alapján nemcsak azt lehet előre megmondani az addig még ismeretlen elkövetőről, hogy cigány, hanem
elég nagy biztonsággal azt is, hogy melyik cigány törzsbe ( romungró, beás, lovári stb) tartozik.

Ezt tudományos alapon igen régen bebizonyították.

Sajnos a lib. közbeszéd mindent fordítva hall és úgy gondolja, hogy a cigányról következtetnek a hozzáértők a bűncselekményre és nem fordíta.

Egy másik blogon már irtam, de nem érdektelen, hogy kirendelt védő voltam egy ügyben, ahol az elkövetőt a helyszinen hagyott emberi ürülékmintából vett DNS alapján azonosították be.
A cigány elkövető a XXI. szd.-ban ugyanúgy odasz@rt a
tetthelyre mint az ősei a XIX.szd.ban, egyszerően cigány babonából.
Ilyen babonával más népcsportnál nem találkoztam.
Mindenesetre jó ideig adott poékodási lehetőséget a bűnügyi technikus kárára.

Ennyit a cigány bűnözés témájáról

A halálbüntetésről meg csak annyit, hogy ilyent csak az követel, aki nem tudja miként hoznak ma ítéletet nálunk. A jelenlegi itélkezési gyakorlat szerint ugyanis ma bárkit bármiért el lehet itélni és fel lehet menteni.

Az igazság ugyanis nem jogi hanem filozófiai kategória.

A helyszini tettenérés esetén történő licseléssel viszont teljes mértékben egyetértek.

star77 2009.02.08. 18:17:06

@agár: olyat nem de olyat,igen amivel az ilyen kis geciket,mint amilyen te vagy jól seggbe lehet kúrni.mi a lófaszt kilincs orrozól?hogy a faszba jön ez most itt te paraszt?te orbánbérenc büdös geci.

Gilthanas 2009.02.08. 18:17:48

hát ha neked az is megoldás, hogy elmész nyugatra, menjél. engem itt tartanak a barátaim, családom és az, hogy itt is szeretném leélni az életem, bármennyire is leszúrhatnak, de az, hogy autóval elütnek, még mindig nagyobb veszélyt jelent, mint a késelés
viszont ha szegénytől megvonod a segélyt, igazán megvonhatnád magadtól az alanyi jogon járó ingyenes felső oktatást. nem persze, én sem akarok fizetni érte...sztem mindkettő rendszerben változás kéne hozni, hogy azok kapják, akik tényleg rászorulnak és tesznek érte, hogy ne legyenek rászorulók, és ne mindenkinek járjon

beton_ 2009.02.08. 18:23:39

@3006: "Sajnos a lib. közbeszéd mindent fordítva hall és úgy gondolja, hogy a cigányról következtetnek a hozzáértők a bűncselekményre és nem fordíta."

Ott a pont.

Bilux67 2009.02.08. 18:25:38

Mikor is volt hogy megerőszakolták és megölték a 14 éves kislányt? Ugye csak nemrég?
Mindenki tudta kik követték el, ehhez képest történt valami?
Most sem fog történni semmi!

Részemről a szavazati jogot érettségihez kötném. Sőt, a jogosítvány megszerzését is.

Alt Gr 2009.02.08. 18:27:05

@Rousboy: Így van. Csak galeriben erősek.
Én egyébként igen szerencsés környezetben lakom, nálunk csak egy azaz 1 cigány család van a faluban, azok is csak négyen vannak tokkal-vonóval, nincs is velük semmi gond. De ha még lenne két kolónia (már elnézést), biztos megbutulnának...

Cactus71 2009.02.08. 18:27:11

@Gilthanas:

Khhhmmmmm......

Nem a szegénytől kell megvonni a segélyt, hanem attól, aki méltatlan rá. Pl. Aki volt már büntetve tulajdon elleni bcs miatt. Vagy személy elleni bcs miatt. Az ilyen ne kapjon. De ne kapjon az sem, aki vele egy családban él. Ha annyira szereti a gyerekeit, akkor elgondolkodik, hogy megéri-e neki.

Mellesleg én azt mondom, hogy akit háromszor elítéltek, az menjen élete végéig követ törni. Amit pedig a munkájáért kap(na), abból kaját, ruhát, egyebeket venni a gyerekeinek. Oszt jónapot.

4ttys 2009.02.08. 18:40:13

Egyetertek, vissza a halalbuntetessel!!!

Alt Gr 2009.02.08. 18:43:02

@Cactus71: Na igen... Meg hát igazság szerint dolgozni kellene... Még ha lenne munka, az is büdös lenne, elszoktak már attól. Ráadásul nem is tudom, a közmunkán kívül milyen munkát tudnának végezni... Az önkormányzatoknak (meg az államnak) meg nincs annyi pénze, hogy ezeket dolgoztassa.
A segélyeknél szerintem meg úgy kellene megoldani a rendszert, hogy ne lehessen sportot űzni abból, hogy gyereket szülünk és akkor majd jön a pénz. Meg kellene húzni a határt mondjuk 4 gyereknél, onnantól fogva csökkenne a támogatás újabb gyerekenként... Az igazán jó megoldás nyilván az lenne, hogy nekik max 2 gyerek, oszt utána semmi sem jár, de ilyet semilyen magyar kormány nem fog bevállalni sajnos.

Alt Gr 2009.02.08. 18:46:34

Egyébként lehet jobban járnának a gyilkosok, ha feladják magukat a rendőrségen. Mert ha legközelebb esetleg cigányvér fog folyni, akkor elszabadul a pokol.

Ladislav 2009.02.08. 18:47:48

Bilux67:Én ha nem is érettségihez,de minimum 8 általánoshoz kötném a szavazati jogot,de ha érettségihez kötnék azt sem bánnám.Maximum 10 éves börtönbüntetést adnék,aki tovább bent van már valószínűleg úgyis lelkileg sérültként jön ki.A halálbüntetéshez viszont korrekt,senkihez sem húzó bíróság kellene,amiről most nem mondható el ez...

Ladislav 2009.02.08. 18:49:12

Bocsi,nekem nem világos csak most kapcsolódtam be.Biztos,hogy cigányok voltak?

Cactus71 2009.02.08. 18:51:21

@Alt Gr:

Az USA-ban a 30-as években a gazdasági válság idején vezették be a közmunkaprogramot. Valami olyasmi kéne idehaza is. Teszem azt egy településen 100-an vannak, akik azért kapnak segélyt, mert szegények. Ezeket - orvosilag - megvizsgálni, és ha munkaképesek, akkor a segély fejében (!!!!) takarítsanak árkot,szedjenek szemetet, az idősek portáját rakják rendbe, aki nem tudja a földjét művelni "felesben" dolgozzanak rajta, építsenek/javítsanak utakat, ilyesmi.

A börtönökben bevezetni a "kényszermunkát".

Kínában megoldották a gyereknemzés kérdését is. Nálunk (mivel fogyunk sajna) úgy oldanám meg, hogy a 3-4. gyerek után vagy egyösszegű befizetést teljesítsen, vagy pedig havonta egy meghatározott összeget. Ezt akár le is lehetne vonni a többi gyerek okán kiutalt pénzből.

Itt egy dolog kellene: Munkára kényszeríteni az inaktívokat! És a hangsúly a kényszerítésen van. Nem volt rossz régen a KMK. :D:D:D

HunVanHungary? 2009.02.08. 18:53:11

remélem most már lassan eljön az ídő amikor a magyarok kezdik el tizedelni a cigókat. már nagyon itt az ideje....

Ventura Blvd 2009.02.08. 18:54:00

lehet, hogy én nem figyeltem, de kiderült valahol, hogy cigányok az elkövetők? Vagy hogyan jutottatok megint ide?

lifelike 2009.02.08. 18:54:26

kozbiztonsag nulla

ciganyok voltak ezek is
troger ciganyok akik naponta szaz buncselekmenyt kovetnek el de a legritkabb esetben kapjak el oket

balkan

ODIV 2009.02.08. 18:58:12

Már nem azért, de megkérdezte valaki az elkövetőket, hogy cigánynak, vagy magyarnak vallják magukat? Mert ugye ha magyarnak vallja magát, akkor nem cigány, és mindjárt magyarbűnözésről kell beszélnünk. :D
Ez a mi trójai falovunk..

wiener 2009.02.08. 18:58:13

MEGINT EZEK A FÉREG CIGÁNYOK!!!

NEM LEHET KIMENNI MÁR AZ UTCÁRA SE HOGY NE ÉRJE VALAMI ATROCITÁS AZ EMBERT A CIGÁNYOK RÉSZÉRŐL
MINDENHOL OTT LEBZSELNEK ES FENYEGETŐEN VISELKEDNEK

REZERVÁTUMOT NEKIK A ROMÁN HATÁRNÁL, BETONFALAK, SZŐGESDRÓT

NEM KELL TÖBB CIGÁNY IDE ELÉG A MAGUNK BAJA

papamaci1 2009.02.08. 18:59:04

Eeegen. Átküldenek a határon egy-két csetniket, karöltve néhány usztasával, csapódik nehány vasgárdista , oszt lesz itt közbiztonság....

beton_ 2009.02.08. 18:59:35

A munkától jobban rettegnek, mint a magyar gárdától az biztos.
Csak rá kell nézni a putrikra, hogy milyen retkesek, arra nem képesek, hogy kitakarítsák, pedig otthon basszák a rezet egész nap. Egyiknek nem jut eszébe zöldséget termeszteni a kertben.

ODIV 2009.02.08. 19:01:01

@beton_: szó szerint a rezet, de nem a saját rezüket, hanem a miénket...

wiener 2009.02.08. 19:03:58

enyingi es dégi CIGÁNYOK voltak ez mar hivatalos

MINDEN CIGANYT GYULOLOK

Ventura Blvd 2009.02.08. 19:04:07

@maylo: Mindenki, aki a roma üggyel foglalkozik egyetért abban, hogy kizárólag az oktatás húzhatja ki a romákat, és persze a többségi társadalmat is ebből az egyre mélyebb szakadékból. Addig, amíg egymást és magatokat hergelitek egy lépést se tesztek előre.
hallottátok az a riportot, amit a közszolgálati Kossuth rádió adott le csütörtökön reggel? Egy hatgyerekes nő nyilatkozott arról, hogyan kaptak lakást az Avason ( Miskolcon) Ügyvédek, közjegyzők, banki alkalmazottak együtt "szereztek" a nyomorultaknak lakást. Miért? Azért, hogy lenyúlják a szocpoljukat.
Ha érdekel olvasd el:
mertmegerdemled.blog.hu/2009/02/06/a_feszekrakot_valami_sanyi_intezte_05
Amíg ilyenek történnek, minden egyre rosszabb lesz.
Nem nekik! Nekünk.

cso zsi 2009.02.08. 19:04:24

@Fedor:
Általánosítás? Már Ausztriában is az elfogott "magyarok" a kisebbségünkhöz tartózók voltak, csak magyarországi útlevelük volt.
Ha a német autópályán látsz egy utánfutós furgont, rajta 30 kerékpárral, akkor tudhatod, hogy Hollandiában "kiárusítás" volt, egy dunántúli kis faluban meg másnaptól lesz.

El lehet menni a Harmat utcai iskolákba, lehet utazni a 99-es buszon, meg a 28/37-es villamosokon.
De nem érdemes.

Pat Riot 2009.02.08. 19:12:52

2007. március:

egy 26 éves cigány fiatalember Polgáron alaposan leitta magát a szociális
segély fölvételét követően, majd ordítozva hazafelé indult.
Egy útkereszteződésnél ráordított egy idős kerékpárosra, ám az nem állt meg.
A cigány fiatalember utánaszaladt, lerántotta a bicikliről, és
többször fejberúgta. Az idős férfi belehalt sérüléseibe.

2007. húsvét hétfő:

Bakson egy 19 éves cigány fiatalember agyonverte és kirabolta a 99 éves Lajos Piroskát.

2007. június 23.:


egy 23 éves dunakeszi illetőségű cigány nő cigarettát kért egy idős asszonytól Újpesten, s mert nem kapott, dühében agyonszúrta a hölgyet.


2007. június 24.:

Ózdon egy 49 éves cigány férfi agyonvert és kirabolt egy 90 éves bácsit.


2007. szeptember 27.:

a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Piricsén három cigány fiatal agyonverte és
kirabolta a település egyik kocsmárosát.


2007. november 8.:


Gyálon két cigány fiatal összerugdosott és kirabolt egy 103 éves nőt, aki
csodával határos módon túlélte a brutális támadást.


2007. november 11.:


nem volt ilyen szerencséje annak a 93 éves asszonynak, akit Szalonnán vert
agyon és rabolt ki egy cigány fiú.


2007. november 18.:


Gadnán egy 88 éves nénit erőszakolt meg és rabolt ki egy 21 éves cigány
fiatal. A gyilkos ezen felül összeszurkálta áldozatát, kinyomta a szemét, baltával széthasította a fejét és levágta a lábát.

Megélhetési bűnözés?


2007. december 8.:


a mátészalkai Luca Bisztró tulajdonosa zárórakor már nem akart kiszolgálni
egy részeg cigány férfit, aki ezért telefonon odahívta barátait. A
baseballütőkkel érkező banda leütötte a kocsmárost, vasvillát döftek bele,
majd szétverték az ivót és a tulajdonos autóját is.


2008. február 6.:


Tarnabodon három cigány fiatal - hosszabb ideje tartó fenyegetőzés és
többszöri fosztogatás után - agyonverte és kirabolta a 67 éves Balogh
Lászlót.


2008. február 22.:


Jászberényben egy 85 éves asszonyt vert agyon és rabolt ki egy 32 éves
cigány férfi.


2008. február 22.:


Mátraszőlősön egy ágyhoz kötött bácsit rabolt ki egy cigány fiatal, aki
rágyújtotta az ágyneműt a magatehetetlen idős emberre.


2008. február 23.:


Tarnaörsön egy 80 éves asszonyt erőszakolt meg és rabolt ki egy 20 éves
cigány fiatal.


2008. február 23.:


Nyírvasváriban két cigány tört be egy idős asszony házába, fojtogatták,
megkötözték, majd kirabolták.


2008. március 10.:


Gyöngyösön egy cigány család brutálisan összevert egy doktornőt a városi
kórházban, mert nem akarta befektetni a család egyik nőtagját az
intézménybe, hanem járóbetegszakrendelésre küldte.


2008. március 14.:


3.200 forintért kellett meghalnia annak a 74 éves ceglédi néninek, akit
saját tanyáján ölt meg és rabolt ki két cigány férfi.


2008. március 19.:


Tornyospálcán két cigány fiatal betört egy 54 éves asszonyhoz, megverték és
megerőszakolták.


2008. március 22.:


Hajóson egy 37 éves cigány férfi betört egy 59 éves asszony házába,
megverte, majd elrabolta arany ékszereit.


2008. április 11.:


Jászladányban egy 47 éves önkormányzati dolgozót szúrt nyakon egy törött
pohárral egy cigány férfi, mivel úgy vélte, a helyhatóság nem foglalkozik kellő odafigyeléssel személyével.


2008. április 16.:

Somogyzsitfán egy 77 éves asszonyt gyilkoltak meg és raboltak ki cigány
fiatalok.


2008. április 19.:


Vásárosnaményban két cigány fiatal agyonvert és kirabolt egy 69 éves férfit.

2008, április 19.:


Kiskunhalason egy 34 éves cigány férfi betört egy 52 éves asszonyhoz,
brutálisan megverte és kirabolta.


2008. április 22.:


a Somogy megyei Öreglak-Barátihegyen két cigány férfi vasvillával támadt egy
juhászra, mert annak birkái az út mentén legelésztek, és ez zavarta a támadókat.


2008. május 2.:


Hajdúhadházon a bocskaikerti vasútállomás közelében öt cigány fiatal rabolt
ki egy idős hölgyet.


2008. május 4.:


ugyanez a banda brutálisan megvert és kirabolt egy 67 éves asszonyt, majd a
bűncselekmény után alig egy órával egy kerékpárost hagytak helyben és
fosztottak ki.


2008. május 6:

Dormándon egy cigány nő fojtogatta gyermekei tanárnőjét, mert az rászólt a
tanulókra.


!!!!!!!!!És a legutóbbi undorító aljas eset!!!!!!:


2008. november 23.:


Kiskunlacházán egy 14 éves kislányt este hazafele menet megtámadott 6
cigány, megerőszakolták, majd meggyilkolták, és a meztelen holttestét az út
mellé hajították.

De ez nem mind sajnos...

Kivlov 2009.02.08. 19:13:11

kötelet az összes cigónak! meg a seggnyalóiknak is, akik azt állítják, hogy nincs c.bűnözés!

Ventura Blvd 2009.02.08. 19:13:17

@beton_: Kösz, elolvastam. Elég nagy baj! Mostantól megint csak lesz mire hivatkoznia minden örjöngő rasszistának. Nem gyilkosokat akarok védeni, csak néhány komment kiveri nálam a biztosítékot, mert túl megy minden józan határon. S ez nem lenne baj, de nemsokára ott tartunk, hogy ez lesz a kötelező közbeszéd.

papagály 2009.02.08. 19:18:09

én a halálbüntetés visszahozása ellen vagyok, mert az a 20-30 év nem visszatartó, pláne, ha meg is rövidíthetik.
de legalább adnának nekik büntetést rendesen, minden pontért 50 évet, összejönne - mint Amerikában - 250-450 év, aztán azt felezzék.
de nem ám a mi kényelmes börtönnek nevezett szállodáinkban, látogatással, tv-vel, üzleteléssel, telefonnal, hanem kurtavason, követ törni, annyit ehessen, amennyit megkeres.
és bőrszínre való tekintet nélkül, ne legyen felmentő körülmény a "megélhetési bűnözés", mint ahogy egy törpénél kisebb pártocskánk ezt megfogalmazta.

Nitram 2009.02.08. 19:19:59

Miért pont részeg punk?

boj (törölt) 2009.02.08. 19:21:23

"Miért pont részeg punk?"

Mert a józan punk sértés és erősen fikció, te csökött.

vers 2009.02.08. 19:21:38

@zsame:
megnézném az orcádat ha a feleségedet vagy a gyerekeidet csinálnák ki ezek a mocskok

csak addig véded öket amig nem érzed a saját börödön

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.02.08. 19:21:40

Ne legyen halálbüntetés, hanem minősített esetben 600 év börtön, amit jó magaviselet esetén lehet 400 évre harmadolni. És olyan körülmények között, hogy ne érje meg bent lenni.

mnmnbkhj 2009.02.08. 19:21:56

Mi a fasz győri vagy te is?
Bridge? Lapos? az a környék öléggé szánálmas, meg hát pont az ütközésre: füvesek, fiatalaok 14-15 évesek, romák,. egyetemisták...ott nem kell semmin se csodálkozni.

papagály 2009.02.08. 19:22:03

na mondjuk a mohamedán büntetés se rossz, aki ölt, ugyanúgy kivégezni, aki vesét tört (vágott) össze, annak az egyik veséjét átültetésre felajánlani.

sz@rokrá 2009.02.08. 19:24:49

az ilyeneket simán és nyilvánosan kell fellógatni!!! aki szándékosan elveszi más életét az bűnhőgyjön, ne legyen kibúvó!!!
remélhetőleg a szerbek majd elintézik a támadókat, ők nem olyan töketlenek mint mi...

Nitram 2009.02.08. 19:33:25

A cikket végigolvasva egyetértek nagy részével. Mifelénk is vannak nagyon érdekes figurák, az ember már-már az utcán végigmenni is fél egyedül. Igaz nem történt semmi (még), vagy nem tudok róla, de azt rühellem mikor 10-en rászállnak 1-2 emberre, és akkor védd meg magad...

@boj: Anyád csökött.

csillagkutya7 2009.02.08. 19:40:22

15 millió cigány mérgezi európa testét! ebból majd egy millió jut nekünk...hova fog jutni ez a nagy liberalizáció?
halálbüntetésnek van visszatartó ereje, csak emlékezzenek vissza, akik tehetik, hogy hány gyilkosság volt 30 évvel ezelőtt egy évben? negyed ennyi...sőt, ezt a múltkor az öreg Bárándy fejtette ki pont egy hete az egyik csatornán! elég volt a hazugságokból, elég volt a kannibál ösztönlényekből!

fingerbangs 2009.02.08. 19:41:14

*****************************

statárium a cigányokra!
cigány lányokat 10 évesen kasztrálni (volt már próbálkozás, jó volt, valósítsák meg)

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.08. 19:45:05

Az Egyesült Államokban az 1945 óta kivégzett elítéltek közül 440 személyről derült ki, hogy ártatlan volt, nem ő követte el azt a bűncselekményt, ami miatt halálra ítélték. De ha csak egyről derült volna ki, már az is nyomós érv a halálbüntetés ellen. A bírák is emberek; tévedhetnek. Márpedig a halálbüntetés kiszabásánál ugyebár nem volna szabad tévedésnek előfordulnia, mégis előfordul.
Azokban az amerikai államokban, ahol nincsen halálbüntetés, különösen súlyos esetekben kiszabnak - mondjuk - halmazatiként 300-400 évet. Na azt jó magaviselet esetén felezhetik is.

beton_ 2009.02.08. 19:46:07

Ilyen valyon, miért nem történik :)

Azonnali vizsgálatot rendelt el, és más beosztásba helyezte Pásztor Albert miskolci rendőrkapitányt pénteki nyilatkozata miatt Bencze József, az ORFK vezetője, az igazságügyi és rendészeti miniszter kezdeményezésére.
Pásztor Albert sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a decemberben, a januárban Miskolcon történt valamennyi pedofil bűncselekmény elkövetője férfi volt.
Gusztos Péter szerint a kapitány a kijelentésével a férfiak és nők békés együttélését veszélyezteti.
A szabad demokrata képviselő arra kérte a rendőrkapitányt, adjon tájékoztatást arról, hogy miként tartja számon a bűnelkövető magyar állampolgárok nemét; hogy "a nemi alapú kartotékját magáncélra vagy a rendőrség keretei között vezeti-e"; illetve hogy a nemiségvizsgálat alkalmazása kiterjed-e a sikkasztók és hivatali visszaélések bűnelkövetőire, vagy csak bizonyos bűncselekménytípusokra, lopásra, rablásokra.

Dé208 2009.02.08. 19:50:41

Mit lehet kezdeni azzal a szellemmel, ahol a probléma megoldása, hogy beleütöm a bicskát?

Kiirtani !

Csak azt.

KCB 2009.02.08. 19:51:45

@Pat Riot: Kitünő és egyben megdöbbentő összeállítás. Ezt nem fogják fel sokan...

Názáreti Brájen 2009.02.08. 19:58:35

@Pat Riot: Drága Barátom! 100.000 bűncselekményből kiragadni 50et, ugye te sem gondolhatod, hogy bármilyen következtetést megenged.
De!
A probléma valós. És a politika eddig csak a "nem szabad és/vagy a nem illik cigányozni" választ tudta erre adni.

Amíg nincs nemzeti stratégiánk a cigány és egyéb leszakadó társadalmi rétegek kezelésére, addig vészesen sodródunk a veszprémihez hasonló gyalázatok megismétléséhez.

Sajnos a fenti vitában sok az ostobaság, mint pl.:
1. a halálbüntetés majd megoldja
2. börtönben lenni jobb, stb.

Az USA-ban van halálbüntetés és 100 lakosra a legtöbb bebörtönzött polgártárssal büszkélkedhetnek, mégis minden naposak az ilyen eseményeik.
Minden modell közül, eddig a skandináv típusú társadalmi integrációs, "köznevelő" típusú megoldások a legeredményesebbek...

Oszt'jónagyot!

PS: Az Isten óvjon bennünket, hogy magyar bírók élet-halálról dönthessenek!

beton_ 2009.02.08. 19:59:13

TV2 napló:
Gyilkos boxoló: -Nem tudom mi törént pontosan, reflexből ütöttem.

Reflexből bazdmeg egy lefogott gyerekbe? Persze már szabadlábon védekezik és ugyanabba az iskolába jár és boxolni is jár.

KCB 2009.02.08. 20:01:39

A halálbüntetés mellet legalább annyi érv van:

1. Elégtétel a hozzátartozóknak, ismerősöknek

2. Embert ölt kvázi kivonta magát a társadalmi normák alól, nem érdemli meg hogy éljen.

3. Életed végéig a te pénzeden fog élni, én nem akarom eltartani.

4. Amit mindig felhoznak ellenérvként hogy ártatlanokat is kivégeznek. NE ítéljenek el senkit ártatlanul és akkor kivégezni sem fognak senkit.

A különösen súlyos esetekben igenis vissza kellene hozni a halálbüntetést. Pl. jelen esetben is.

Az hogy nyilvános vagy nem nyilvános, már részletkérdés. Nem kötelező elmenni megnézni. Ha az én szerettemet ölnék meg, még a hóhér szerepét is ellátnám.

Mindenkinek csak addig nagy a pofája amíg mással történnek a tragédiák. Ha a saját családjával történne, akkor gyökeresen megváltozna a véleménye.

Mindegy milyen korban és hol élünk, az emberi természet ugyanaz. Szemet szemért, fogat fogért. Ez az elv eddig mindig bizonyított.

amize 2009.02.08. 20:10:11

Nincs cigány bűnözés?
Most itt a válasz.
Három ország fiát érte támadás.
Nagyon fel fog lendülni a magyar turizmus.
Érdemes lesz idejárni.
A büntetést izraeli receptre kell megoldani.
Ott 4 kiválasztottért háromezer arabot öltek meg.
Ha ott szabad, ....

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2009.02.08. 20:13:50

Szülei mondták a román médiában, hogy magyarországot, már új hazájának tekintette.


Imádom a kézilabdát, és bár nem tartozott a kedvenc játékosaim közé, rettentően megrázott a hir.

Ami meg azt illeti, igen, az efféle tettesek tényleg halálbüntetést érdemelnek.

Hans Lopkowitz 2009.02.08. 20:19:22

„Indulok Magyarországra. Ha én foghatnám el azokat, akik a fiamat megölték, vagy beengednének a cellájukba egy percre, tudnám, mit kell tennem: halállal kell lakolniuk!” – nyilatkozta Zarko Sesum édesapja, aki Szerbia legnagyobb vagyonvédelmi és testőrcégének tulajdonosa.

„Nem fogok a magyar rendőrségre várni! – jelentette ki az apa. – Háromszáz kommandóssal megyek a fiam támadóiért”. A Prosport című román online magazin szerint a 300 harcos a délvidéki harcokban hírhedtté vált Arkan egykori katonái közül kerül ki.

naponta 3x 2009.02.08. 20:39:24

szánalmas m2 hiradóból már kivették ezt a hírt, egy mondatot szenteltek rá. repedezik a plafon!

naponta 3x 2009.02.08. 20:47:59

na, m2 hiradó: szóváltásba keveredtek egy 25 fős CSOPORTTAL!!!

Tehát mostantól igy hivjuk ezeket?

naponta 3x 2009.02.08. 21:27:50

aszongya draskovics: ezeknek a büncselekményeknek mindene van, de bőrszine nincs. kivéve egész európát!

naponta 3x 2009.02.08. 21:28:51

gyurcsányban volna 1 deci vér, most rugná ki ezt a férget.

boj (törölt) 2009.02.08. 21:45:51

Hü de semmilyen nem volt ez az interjú ezzel a két vendéggel.

Vajon miért nem Miskolc polgármesterét és mondjuk munk veronikát ültették le az asztalhoz?

KCB 2009.02.08. 21:55:44

"A nyomozás eddigi eredményei alapján a bűncselekmény elkövetésével két férfi gyanúsítható.

Raffael Sándor körülbelül 170 centiméter magas, izmos, erős testalkatú, rövid sötét hajú, társa Sztojka Iván körülbelül 165-170 centiméter magas, izmos, sportos testalkatú, kopasz, feje borotvált."

Természetesen kikérem magamnak az összes 170 magas, izmos, erős testalkatú, rövid sötét hajú vagy kopasz ember nevében az általánosítást. Nem is értem hogy hogy szerepelhetnek ilyen jelzők egy körözésben, hiszen ezzel rengeteg embert sodornak gyanúba...
Mert a fenti jelzők nem utalnak a bűncselekmény típusára, a nyomozást nem könnyítik meg, kivéve azt az egyértelmű tényt hogy mégiscsak CIGÁNYok!

KCB 2009.02.08. 22:13:26

www.youtube.com/watch?v=5VUb3Xe3TG8&NR=1

Komolyan, már kimenni sem merek. Ezekre puskával kéne vadászni...

cynicalbitch 2009.02.09. 07:19:53

@Pat Riot: van-e összeéllításod arra vonatkozóan, hogy ugyanezen idő alatt:
1) "magyar" bűnözők ány embert öltek meg?
2) "magyar" tolvajok hány autót, autógumit loptak el, hány lakásba törtek be?
3) magyar elkövetők hány milliárd forintot sikkasztottak el?

és így tovább.

mindazoknak, akik vért akarnak látni, csak annyit üzenek: a fajgyűlölet éz erőszak azért rossz, mert nem tudod, téged mikor néznek ki az igazságosztók!!!

Alt Gr 2009.02.09. 08:14:59

@erosnegyes: Nem vagyok győri, csak oda járok egyetemre. De elég gyenge a színvonal mérnök infón, szal lehet elhúzok a rákba.

KCB 2009.02.09. 08:33:39

@cynicalbitch: Van egy elég pontos és reprezentatív statisztákám: A velem történt incidenseknél 10 ből 9 cigánnyal volt kapcsolatos.
Ezt azért elég nehéz cáfolni nem? (és Pesten lakok)

papagály 2009.02.09. 09:11:23

Mikor volt kevés a kátrányos helyzetűek bűnözése?
1., A csendőrség alatt, a csendőrnek ,ha nem állt meg akit erre felszólított, lőnie kellett, mert, ha elszaladt, büntették. Meg is álltak, de ha bűnösnek találtattak, bevezetésként jól fölpofozták.
2., A rendőr elvtársak idején, akik nem tettek származás alapján különbséget, de azok is jópár pofont lekevertek hókának, füstösnek.
A törvényekkel van baj, meg aki föltalálta a "megélhetési bűnözés" fogalmát, mintegy mentséget a gazemberség eltűrésére.
De nemcsak élni akarnak, hanem jól élni, milyen megélhetéshez szükséges a vendéglői mulatás és utána fizetés nélkül távozás?

cynicalbitch 2009.02.09. 09:44:32

@Kerek Perec: az én esetemben meg 10-ből 10 nem cigánnyal.

KCB 2009.02.09. 13:03:05

@cynicalbitch: Különleges helyen lakhatsz, megírnád?

cynicalbitch 2009.02.09. 14:08:22

@Kerek Perec: semmi extra, Budapest, XIII. kerület, közel a Fáy utcához.

betörés, kocsilopás, kocsi keréklopás, éjszakai randalírozás, rongálás jellemző mifelénk, egyiket sem cigányok követik el. tény, hogy éjszakai szórakozóhelyre a legritkább esetben járok, de a legkisebb balhészagra iszkolnék, mert beszari vagyok.
süti beállítások módosítása