Marekblog

Marekblog

Heroes: cancel

2009. október 30. - Alt Gr

Végre ismét jó dolgok történnek a sorozatok világában: úgy tűnik, ismét egy kult sorozat van születőben a Flash Forward révén (ki mástól, mint a Lost alkotóitól), a Fringe első évada után még legalább egy hasonlóan izgalmas szezon tuti belefér, valamint kicsit kárörvendünk is, mert az NBC meglépte azt, amit már régóta lehetett sejteni: a Hősök pályafutása a negyedik évadnál véget ér. Tegyük hozzá gyorsan, szerencsére. Senki sem fog sírni utánuk.

Igazából már az első, de legkésőbb a második évad után be kellett volna rekeszteni ezt az egész cirkuszt a gecibe. A második fejezetet én ugyan nem láttam, de annyit tudok, hogy a sok (új) szereplő, az időutazásos-katyvasz és a logikátlanságok nagyon mély gödörbe taszították a sorozatot. Igazából már az első évad fináléjánál sem éreztem úgy, hogy ejh de geci kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatás. Nem volt rossz a sorozat, az első évad kifejezetten érdekes és szórakoztató volt, de a csúcson kellett volna abbahagyni. Hát, most jól elhúzták, kivéreztették, és ez az egész mesefilm valami komédiába ment át. Fellélegezhetünk, hogy vége.

Erősen gondolkodok rajta, hogy megéri-e végigdarálni, habár böcsületből lehet megnézem egyszer. De hogy Tim Kringék nem alkottak marandandót, az kurvaélet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martons.blog.hu/api/trackback/id/tr701486799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jungle Boy 2009.11.02. 23:33:12

Kedves Barátom! Mint már annyiszor elmondtam neked, de még százszor fogom, amíg nem tanulsz belőle, olyan dologról légyszíves ne írj, amit nem láttál/hallottál éltél át. Ennyi. Egyébként jogos, a Heroes el lett rontva, az első évad nagyon jól sikerült, bár szerintem még a második is bőven nézhető volt. A 4. pedig az elején undorítóan értelmetlen, de azért most már kezd a nézhető kategória fele mozdulni. Szóval nézd meg, és utána írj egy szép hosszú, fikázós bejegyzést, addig viszont én inkább csendben maradnék...
süti beállítások módosítása