Marekblog

Marekblog

Itt az indexem, vállalom

2009. február 20. - Alt Gr

Szóval, akkor gyorsan nézzük meg, hogyan is állok tanulmányilag. Nem jegyileg, hanem hogy mit tudok. Nah, Analízisből ugye négyest kaptam, szerintem megérdemeltem, pontosan ennyi volt a tudásom. Az elmélet hiányos volt, a komplex függvénytant nem sikerült elsajátítanom, szóval ezt majd pótolnom kell mindenképpen. Programozásból viszont írhattam volna ötöst is, meg karót is, úgyhogy nem tudom, mennyit tudok. El kell olvasni a Bauer könyvét, meg a normális nagy C-könyvet, amit a Dörner lobogtatott, meg sokat gyakorolni és naprakésznek lenni. Nehéz lesz a Prog2. DigitHálóból nincs miért szégyenkeznem, alapvetően mindent tudtam a tárgyból, csak azt sajnálom, hogy nem élveztem ki az előadásokat és nem mentem el laborba. Azért kaptam kettest, mert a számlálót elnéztem, a többi viszont jó volt, ezért nem karót, hanem (szerintem) kegyelem kettest kaptam. Közgázból nincs mentségem, a kettes az kettes, lusta voltam tanulni és javítani. Ezen már nem tudok és nem is fogok változtatni, ez van, talán nem lesz ilyenekre szükségem. Az átlag miatt fájó leginkább tehát. Mi van még? Jah igen, a villanytan… Hát, ezen körülmények, ilyen tanár és ilyen jegyzet mellett csoda, hogy meglett a tárgy, habár lehetett volna hármas is. Sajnos a tudásom nincs meg kettes, és a Jeleknél majd kelleni fog. Az új tárgyakat természetesen mind ötösre akarom írni. Nah, egyelőre itt tartok, most már tényleg fekszem, mindjárt éjfél.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://martons.blog.hu/api/trackback/id/tr54955683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása