Marekblog

Marekblog

Nemzeti sporttévét!

2009. május 01. - Alt Gr

A tegnapi Népsport megvan? Konrétan be van benne jelentve, hogy a BL-meccsek egyik felét a TV2, a másikat meg a DigiTV vette meg - az utóbbi az NB I. közvetítési jogaira is pályázott, de állítólag az már a Retekklubbé. Pedig nem is.

Az összes R^n halmazon vett faszom kivan azzal, hogy úgy kell összeállítanom a sportkövetítések mozaikját, mint egy szájbakúrt feszti körkép nagyságú puzzle-t. (Elnézést a képzavarért.) Ha valaki BL-t akart nézni idén, akkor az M1-en illetve a TV6-on csodálhatta meg. Azelőtt meg hol volt? A Viasat3-on. (Na jó, tudjuk, hogy a TV6 hova tartozik, de akkor is...) Mi következik ezután? Az ATV adja majd a komcsi csapatok meccseit, a Hír TV meg a jobbosokét? Áhh...

A Retekklubb is körbenyalogathatja a makkomat oda meg vissza. Ha jól csalódom, akkor 2005 körül még vasárnap délelőttönként voltak finom összefoglalók a hétvégéről, mindig csekkoltam. Aztán kizárták a Fradit, és hogy ezért-e vagy sem, de megszűnt a közvetítés. Most akkor mi a tarka faszért kell, kedves RTL Klub? Csak nem azért, mert megint lesz Fradi? Vagy az Advertum Kft. van a dologban? Hmm? Ekkora frájert...

Az M1-nek legalább vannak sportközvetítési hagyományai, van egy csapata, a fentebb fikázott Retekklubbnak is van egy Gyulai Balázs-Szujó Zoli-Héder Barna fémjelezte akciócsoportja (Palikkal, Gyulámmal, Léderer Ákossal és egyéb Sportklubbos arcokkal súlyosbítva), a Sport1 és Sport2 is tele van újonnan felfedezett, érdekes figurákkal, de könyörgöm, a TV2-n eddig milyen sporteseményt láttunk az amatőr boxon kívül?! És ki megy majd a DigiTV-hez? Ugyan már, tessék végre felfogni: a magyar sportcsatorna-piac már tele van - csak akkor van több hely, ha valaki lelép.

Nekem is megmondták, amikor nem fértem be SZE Napokon a nagyelőadóba, hogy ácsi bazmeg, no more free place, kívül tágasabb. Pedig jegyem is volt. Csak későn gyüttem, későn akartam ott lenni, arra meg már nem volt hely, dugig volt a terem. Így jártam.

Én kérek elnézést.

A bejegyzés trackback címe:

https://martons.blog.hu/api/trackback/id/tr161097343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jungle Boy 2009.05.02. 21:17:22

Khm... Annyi korrekciót, hogy tudtommal a F1-es RTL-es delegáció egy jó része, a magja, gondolok itt Palik, Héder, Dávid Sándor, még anno az M1-en is népszerűsítették és megszerettették a sportot az emberekkel. Igaz a többiek fiatalok, ők újak, ezt nem tehették. Na de a lényeg, hogy szerintem színvonalas a magyar F1 közvetítés.
A focira rátérve, szerintem is vicc az egész, jobb lenne, ha mindent a Sport1 és 2 adna, a többiek meg ne próbálkozzanak. A sportnak sport adón a helye.
Köszönöm, hogy meghallgattak! Hali!

Alt Gr 2009.05.04. 10:28:53

@Jungle Boy: Nem mondtam, hogy szar a Forma-1 közvetítés, én Palik nélkül el sem tudnám képzelni. De a "súlyosbítva" szócska akkor is marad. :)
süti beállítások módosítása